Hop til indhold

billede tråd


Gæst Camilla Sjelhøj
 Share

Recommended Posts

Gæst Camilla Sjelhøj

her vil der komme billeder af min fantastiske DSG og vores datter sammen de er bedste venner :lun:IMG_3934.JPG?imgmax=800

en dag ude i sneen :banan:

 

IMG_4067.JPG?imgmax=800

"her Qvarko du ser sulten ud, jeg har lavet mad.... luk nu munden op" ..... Qvarko tænker jeg er en hund jeg spiser ikke luft :damn:

 

IMG_1892.JPG?imgmax=800

kys kys :lun:

 

IMG_1884.JPG?imgmax=800

total hygge :hjerte:

 

IMG_1506.JPG?imgmax=800

det er min lillesøster :lun::hjerte:

 

IMG_0093.JPG?imgmax=800

amalie og mine forældres gamle kleine münsterlænder tæve på 13 år, de var meget glade for hinanden. hun er desværre ikke mere :cry:

 

IMG_0095.JPG?imgmax=800

amalie og mine forældres ruhåret hønshund hanhund på 2 år en fræk og glad hun, amalie elsker ham... :lun:

 

 

 

så det frem med billederne, lige meget race, med eller uden børn osv. eeeeeeeeeeeeeeeelsker billeder :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

awww... jeg bliver saa glad naar jeg ser venskabet boern og dyr imellem som det boer vaere,. Fyldt med gensidig glaede for hinanden. Jeg er sikker paa, at det giver en masse til ens barn, specielt vores lille guldklump som er enebarn faar en masse ud af sine vovse 'soskende'.

 

Og hvor er jeres pige skon:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

ja hønsehunden er skøn en stor bølle men han er virkelig en kærlig hund...

 

og sikke et skønt billede du har lagt ind :lun: elsker når man ser hund og børn sammen...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Kattiie

Awww hvor er de søde sammen :lun: Dyr og børn er bare fantastiske sammen, det er som om de forstår hinanden på en måde som vi andre kun kan drømme om :hjerte:

 

Må jeg spørge hvad der er sket med hendes læbe? (self. helt i orden hvis det er for personligt)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
Awww hvor er de søde sammen :lun: Dyr og børn er bare fantastiske sammen, det er som om de forstår hinanden på en måde som vi andre kun kan drømme om :hjerte:

 

Må jeg spørge hvad der er sket med hendes læbe? (self. helt i orden hvis det er for personligt)

 

selvfølgelig må du spørge, amalie er født med læbe/gumme/gane spalte

 

 

Velkommen til Læbe-Ganespalte Centret og er derfor blevet opereret da hun var 6 mdr og skal igen nu her til sommer hvor hun så er 2 år. det er rigtig hårdt men det er noget de kan lave og som bliver rigtig pænt. nu kan man næsten ikke se det på hende mere...

 

vi har en hjemmeside hvor i kan gå ind og se billeder fra hun var helt lille og så til nu :-D amalie.sjelhoej.dk

 

og har i flere spørgsmål kan i bare stille dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
selvfølgelig må du spørge, amalie er født med læbe/gumme/gane spalte

 

 

Velkommen til Læbe-Ganespalte Centret og er derfor blevet opereret da hun var 6 mdr og skal igen nu her til sommer hvor hun så er 2 år. det er rigtig hårdt men det er noget de kan lave og som bliver rigtig pænt. nu kan man næsten ikke se det på hende mere...

 

vi har en hjemmeside hvor i kan gå ind og se billeder fra hun var helt lille og så til nu :-D amalie.sjelhoej.dk

 

og har i flere spørgsmål kan i bare stille dem :-D

 

Ok tak for din åbenhed :-D Og ja det må være rigtig hårdt at sådan en lille størrelse skal opereres :ae:Men ja hvor er det blevet flot allerede nu, man kan næsten ikke se det på hende nu. Er det så den sidste operation hun skal igennem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
Ok tak for din åbenhed :-D Og ja det må være rigtig hårdt at sådan en lille størrelse skal opereres :ae:Men ja hvor er det blevet flot allerede nu, man kan næsten ikke se det på hende nu. Er det så den sidste operation hun skal igennem?

 

desværre ikke den sidste :???: hun har minimum 2 mere og måske også en tredje operation alt efter hvordan hendes tale vil udvikle sig med tiden... men ja det er svært at se i dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
desværre ikke den sidste :???: hun har minimum 2 mere og måske også en tredje operation alt efter hvordan hendes tale vil udvikle sig med tiden... men ja det er svært at se i dag :-D

 

Nårh så er der er alligevel et godt stykke vej endnu... Jeg ønsker jer held og lykke og håber at hun ikke selv mærker for meget til det det lille pus :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...