Hop til indhold

Div. spørgsmål om indholdet på DKK`s hjemmeside.


Ascha
 Share

Recommended Posts

It's a gift :cool::mrgreen:

 

 

 

Prøv om vedhæftede er bedre :ae:

Eiiiiiii, Wauuuuuu :klap::klap::klap::klap::klap: (nynner): was blind, but now I see!!!!!!

 

 

Helt ærligt, jeg skylder dig...... ja, det skal jeg lige bruge lidt tid til at finde ud af. :hmm: Ej, hvor er du bare en skat. Du har reddet et andet menneske fra den visse død, siger jeg dig. :cool:

 

Og til jer andre der har været så søde at hjælpe mig: :kys::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, for som Ascha siger, var der jo en artikel i det seneste nummer af Hunden med oversigt over top-20 racerne, styrdykkere og højdrespringere. Sådan en artikel bringer de jo hvert år, så vi kan se, at lab, schæfer og golden igen ligger som hhv. nr. 1, 2 og 3 med flest registreringer. :blink: Og Ascha siger så, at der i artiklen står, at man kan gå ind på DKK's hjemmeside (eller hundeweb?) og se alle tallene. Så den oversigt må jo være der et sted, selvom jeg heller ikke umiddelbart kan se den. :vedikke:

 

Det er ikke på hundeweb; men på dkk's hjemmeside, søg på registreringstallene, så finder du PDF filerne

 

:vinken: Venlig hilsen Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Forstår ikke helt alligevel - hvorfor kan man ikke se hvor mange der er af en given race, samlet?

 

Den starter i 2001, men der er vel hunde som er ældre end det, det er vel kun nye importerede og så hvalpe der er dem som bliver registreret?

 

Og så er nogle vel døde, dem kan man heller ikke se?

Link til indlæg
Del på andre sites

Forstår ikke helt alligevel - hvorfor kan man ikke se hvor mange der er af en given race, samlet?

 

Den starter i 2001, men der er vel hunde som er ældre end det, det er vel kun nye importerede og så hvalpe der er dem som bliver registreret?

 

Og så er nogle vel døde, dem kan man heller ikke se?

 

Fordi DKK ikke ved det, skulle jeg mene :genert:

 

Når en hund går bort, skal man melde det til Hunderegistret.

 

Det er relativt nyt, at man også kan melde det til DKK, og det gør folk vel kun, hvis de er medlem af DKK :vedikke:

 

Jeg ved, at en af Jackis søstre er død :cry: men det er ikke registreret. Jeg var også længe om, ca. 1 år efter at muligheden blev tilgængelig online via hundeweb, at "dødmelde" Bondo, jeg kunne simpelhen ikke få mig til det, det var som at miste ham igen :megaked::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...