Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Div. spørgsmål om indholdet på DKK`s hjemmeside.

Featured Replies

Besvaret
  • Forfatter
It's a gift :cool::mrgreen:

Prøv om vedhæftede er bedre :ae:

Eiiiiiii, Wauuuuuu :klap::klap::klap::klap::klap: (nynner): was blind, but now I see!!!!!!

Helt ærligt, jeg skylder dig...... ja, det skal jeg lige bruge lidt tid til at finde ud af. :hmm: Ej, hvor er du bare en skat. Du har reddet et andet menneske fra den visse død, siger jeg dig. :cool:

Og til jer andre der har været så søde at hjælpe mig: :kys::kys:

Besvaret
Hvis hun kan åbne pdf'er, har jeg vedhæftet den i det format i et tidligere indlæg .........

Her kommer lige lidt flere :genert:

Nej, jeg gider ikke lave noget på jobbet i dag :engel: HF ér trods alt sjovere :slem:

Besvaret
  • Forfatter

Og så er jeg så tilpas langsom, at jeg slet ikke nåede at fange Sonjas indlæg, før bagefter. :oops: Så jeg skylder også hende et eller andet,.... det er jo herligt. :-D

Besvaret
Hvis hun kan åbne pdf'er, har jeg vedhæftet den i det format i et tidligere indlæg .........

Arh, det havde jeg slet ikke set. :5up:

Besvaret
Jo, for som Ascha siger, var der jo en artikel i det seneste nummer af Hunden med oversigt over top-20 racerne, styrdykkere og højdrespringere. Sådan en artikel bringer de jo hvert år, så vi kan se, at lab, schæfer og golden igen ligger som hhv. nr. 1, 2 og 3 med flest registreringer. :blink: Og Ascha siger så, at der i artiklen står, at man kan gå ind på DKK's hjemmeside (eller hundeweb?) og se alle tallene. Så den oversigt må jo være der et sted, selvom jeg heller ikke umiddelbart kan se den. :vedikke:

Det er ikke på hundeweb; men på dkk's hjemmeside, søg på registreringstallene, så finder du PDF filerne

:vinken: Venlig hilsen Steen Stenild

Besvaret

Forstår ikke helt alligevel - hvorfor kan man ikke se hvor mange der er af en given race, samlet?

Den starter i 2001, men der er vel hunde som er ældre end det, det er vel kun nye importerede og så hvalpe der er dem som bliver registreret?

Og så er nogle vel døde, dem kan man heller ikke se?

Besvaret
Forstår ikke helt alligevel - hvorfor kan man ikke se hvor mange der er af en given race, samlet?

Den starter i 2001, men der er vel hunde som er ældre end det, det er vel kun nye importerede og så hvalpe der er dem som bliver registreret?

Og så er nogle vel døde, dem kan man heller ikke se?

Fordi DKK ikke ved det, skulle jeg mene :genert:

Når en hund går bort, skal man melde det til Hunderegistret.

Det er relativt nyt, at man også kan melde det til DKK, og det gør folk vel kun, hvis de er medlem af DKK :vedikke:

Jeg ved, at en af Jackis søstre er død :cry: men det er ikke registreret. Jeg var også længe om, ca. 1 år efter at muligheden blev tilgængelig online via hundeweb, at "dødmelde" Bondo, jeg kunne simpelhen ikke få mig til det, det var som at miste ham igen :megaked::genert: