Gæst Basset-baby Skrevet Marts 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 1, 2011 Hejsa. Nu har jeg fået anbefalet at anskaffe mig denne bog, men vil da gerne spare nogle penge. Er der nogle herinde der kender nogen der kender nogen osv, som evt. har lyst til at sælge denne ? Jeg har funde den på saxo til 239, så det skulle gerne være billiger end det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Ellers kan du låne den på biblioteket. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Ellers kan du låne den på biblioteket. :blink: Ej, okay- det havde jeg overhoved ikke overvejet Det vil jeg gøre imorgen- hvordan sletter man tråden ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Ej, okay- det havde jeg overhoved ikke overvejet Det vil jeg gøre imorgen- hvordan sletter man tråden ? Det kan man ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Det kan man ikke. Fedt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Ellers kan du låne den på biblioteket. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jeg har bogen og den må du gerne købe. Den er aldrig blevet læst og brugt, så er helt som ny (dog lige på trods af lidt støv måske). Mon ikke vi kan find en fair pris for os begge :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts