Hop til indhold

Fra vores tur i dag


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Vi var ude og gå lang tur ud af banen i dag og fik lige taget nogle billeder af Dumle på vejen :blink:

 

[ATTACH]1170[/ATTACH]

 

[ATTACH]1171[/ATTACH]

 

[ATTACH]1172[/ATTACH]

 

[ATTACH]1173[/ATTACH]

 

[ATTACH]1174[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

og de sidste :-)

 

Godt med en pind

[ATTACH]1175[/ATTACH]

 

Dumle så får for første gang

 

[ATTACH]1176[/ATTACH]

 

Det var godt nok nogle mærkelige nogle, men de syntes vist det samme om ham.

 

[ATTACH]1177[/ATTACH]

 

På vej hjem tog han sig lige et hvil

[ATTACH]1178[/ATTACH]

 

[ATTACH]1179[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Han har da udviklet sig meget heldigt :blink:

 

Smuk ung mand :lun:

 

Hehe :lol: Tak skal du have :kys:

 

Ih Dumle er bare så smuk! :lun: Håber man får æren af at møde ham, snart. :blink:

 

Dejlige billeder I har fået taget af ham!

 

Takker :oops: Ja, vi må lige finde ud af noget, Bjørn skal lige en tur til Roskilde, men derefter kan vi da godt køre en tur for at møde Sitto :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Hehe :lol: Tak skal du have :kys:

 

Takker :oops: Ja, vi må lige finde ud af noget, Bjørn skal lige en tur til Roskilde, men derefter kan vi da godt køre en tur for at møde Sitto :blink:

Jah, og vi kan også tage toget et stykke - og mødes halvvejs :blink:

 

Her hvor jeg bor er der alligevel ingen gåtur steder, der er værd at råbe hurra for!! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jah, og vi kan også tage toget et stykke - og mødes halvvejs :blink:

 

Her hvor jeg bor er der alligevel ingen gåtur steder, der er værd at råbe hurra for!! :lol:

 

Okay. Har i nogensinde været i Ulvedal plantage? Jeg tror ikke der går tog e.l. dertil, men det er nær Karup. En rigtig dejlig hundeskov.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Okay. Har i nogensinde været i Ulvedal plantage? Jeg tror ikke der går tog e.l. dertil, men det er nær Karup. En rigtig dejlig hundeskov.

Nej der har vi aldrig været. :-)

 

Går der tog i nærheden? hvor i måske kunne samle os op.. :engel: så skal vi nok give penge til benzin!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej der har vi aldrig været. :-)

 

Går der tog i nærheden? hvor i måske kunne samle os op.. :engel: så skal vi nok give penge til benzin!

 

Nej, tror ikke der går tog, men der går bus fra Herning til Karup. Vi har godt lige snakket om vi kunne samle jer op i Karup hvis du kan sidde foran med Sitto. Dumle bliver godt nok en pestilens at høre på, men det må vi så tage med :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Nej, tror ikke der går tog, men der går bus fra Herning til Karup. Vi har godt lige snakket om vi kunne samle jer op i Karup hvis du kan sidde foran med Sitto. Dumle bliver godt nok en pestilens at høre på, men det må vi så tage med :???:

Okay - skal nok lige få undersøgt det med bus så :-)

 

Jamen, hvis det ikke går med at have os med i bilen, så kan jeg prøve og se om vi kan få lokket én til at køre os derop? Gøer Dumle da hvis der kommer en hund, ind i bilen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay - skal nok lige få undersøgt det med bus så :-)

 

Jamen, hvis det ikke går med at have os med i bilen, så kan jeg prøve og se om vi kan få lokket én til at køre os derop? Gøer Dumle da hvis der kommer en hund, ind i bilen?

 

Det ved jeg ikke, vi har aldrig haft en anden hund i bilen, men vil tro han bare "ivrig-piver" mere end normalt, han er generelt en røv til at køre bil, piver og kradser fordi han er ivrig efter at komme ud et nyt sted.

På vej hjem sover han så som regel :roll:

 

Men vil tro det nok skal gå hvis jeg sætter mig om på bagsædet til ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor nogle dejlige billeder.

 

Grøn klær dumle :blink:

 

Og hvor sidder han flot på det billed hvor han ser får :lun:

 

DD

Dejlige Dumle :blink::blink::blink::blink:

 

Tak :blink:

 

Ja, han sidder ofte pænt "opmærksomt" når han ser noget nyt :lol: men det gjorde Aslan vist også ved køerne :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eeeej hvor er han bare skøn:hjerte:

 

Og han er blevet næsten voksen at se på :lun::blink:

 

Rigtig dejlige billeder. Ville ønske jeg kunne se dem i lidt større version.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak :kys:

 

Hehe ja, han er også blevet lidt størrer end forventet, men det gør nu ikke noget. Det værste var at vi lovede udlejerne det blev en lille hund, men de elsker ham alligevel :lol: :lol:

Dejligt at de er glade for ham, så er alt jo godt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :blink:

 

Ja, han sidder ofte pænt "opmærksomt" når han ser noget nyt :lol: men det gjorde Aslan vist også ved køerne :lol::lun:

 

Ja, men Aslan sider OGSÅ pænt....

Så må vi give vores hunde en godbid næste gang de ligner nogen der skal have en, og KUN fordi de er så dygtige til at side på en helt vildt pæn måde :blink: :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...