Gæst sarafia Skrevet Marts 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 2, 2011 I dag mødte vi så vores kommende træningshund "Gunner" aka Aussien Mangry's Last Real Outlaw.. årh han er skøn. Blue merle. Vi bruger de næste par måneder på at gå ture, lege, og træne og køre ham retur hver dag til kennelen. Så skal han passes hos os når de skal noget og endeligt flytter han hjem til os og planen er så at han skal have nogen Lydighedsprøver osv. inden han skal retur til ejeren som er min veninde. Glæder mig. Han fungerede SÅ godt sammen med tøserne. SKØNT. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jeg tror, det er en regel om, at man ikke må poste den slags tråde uden billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hi hi ja jeg skal nok få taget et billede af ham så snart jeg kan. Han er Tæske lækker! MEN har et fra da han er 5 uger gammel: han er knapt 8 mdr nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 (rettet) .. Redigeret Marts 2, 2011 af sarafia dobbelt post Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 stadig 5 uger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Michy Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Åååårh. Hvor kær! Må nusse den lille bløde bamse! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Nøj, for en lille bamsehund. Er spændt på at se ham i ældre udgave. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Ååååååååååååååårh :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Så smelter ens hjerte da helt:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst crthomsen Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Ønskeseddel til fødselsdag. Bamsehund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 åhh han er skøn. Jeg har set ham og han er endnu smukkere nu !! Alt held og lykke med træningen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hi hi ja jeg skal nok få taget et billede af ham så snart jeg kan. Han er Tæske lækker! MEN har et fra da han er 5 uger gammel: han er knapt 8 mdr nu. NOJ, Han er jo det mest nuttede jeg laenge har set!!!. Smelte, smelte:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jamen altsaa! Helt utrolig smuk er den hvalp! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 hold op hvor er han lækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Haha, hvor en helt igennem fantastisk fedt/pelsbolle af hvalp :klap:. Absolut bedårende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 (rettet) endnu et dobbelt post Redigeret Marts 3, 2011 af sarafia dobbelt post Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 åhh han er skøn. Jeg har set ham og han er endnu smukkere nu !! Alt held og lykke med træningen Synes jo også han er en milliard dejligere nu:lun: Hvor har du set ham? Alle jer andre::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Nææææ, og nu er han far til min lille nye baby Sarafia, er du stadig herinde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 nårhhhh han er sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Nææææ, og nu er han far til min lille nye baby Sarafia, er du stadig herinde? Har ikke set hende herinde længe - men ellers send en pb til The Dogfather, det er hans søster. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Nurh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts