cs-dumle Skrevet Marts 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 4, 2011 Jeg leder efter en hundetaske til Nova. Det skal være en rygsæk. Jeg skal hovedsageligt bruge den når vi cykler de 4km hjem til mine forældre eller ud til min moster. Min cykel egner sig ikke til cykelkurv og jeg bryder mig ikke om at cykle med hende i skuldertaske. Derudover skal den også kunne bruges når vi tager en lang tur med Dumle og Nova kører træt undervejs. Jeg kan finde nogle stykker, men jeg er ret meget i tvivl om om hun kan være i dem og om de nu også kan holde til det. Hun vejer 7-8kg og 8kg er ofte maks vægten på de fleste. Har i nogle forslag? Indtil videre har jeg fundet og overvejer disse: Transporttaske "Smart Trolley city" Rygsæk "Hugger" Køb Trolley / Rejsetaske Til Hunde Op Til 8 Kg - Tilbud Transporttaske - Smart bag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Så er der også denne, men den tror jeg altså ikke rigtig hun kan være i Rygsæk Til Katte og Små Hunde og så er der denne til bag på cyklen... men den er jeg også i tvivl om om hun kan være i... og er faktisk ikke helt tryg ved at have hende der Cykeltaske til transport af hunde bag på cykel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts