Gæst migo Skrevet Marts 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 4, 2011 Hej Jeg har en jack russell (7mdr.) som er begyndt at klapre tænder. Det er ikke i en bestemt situation. Han gør det når han ligger og slapper af, leger, bliver kælet og når han bare sidder. Det er vildt underligt og jeg kunne godt tænke mig at høre om der er andre med jack russell der også oplever det???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kessler Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Hej Jeg har en jack russell (7mdr.) som er begyndt at klapre tænder. Det er ikke i en bestemt situation. Han gør det når han ligger og slapper af, leger, bliver kælet og når han bare sidder. Det er vildt underligt og jeg kunne godt tænke mig at høre om der er andre med jack russell der også oplever det???? Hej Vi har en Jack Russel på 10 mdr. Han klapre tænder når han er meget ivrig feks. hvis vi leger og han venter på at skulle løbe efter bolden. Tror ikke du skal bekymre dig, med de situationer du beskriver tyder det på det er en af de mange særheder Jacks har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts