KarinaG Skrevet Marts 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 5, 2011 Er der nogen af jer trænings-entusiaster der kender et godt sted at gå til spor-træning for en nybegynder ud i spor, med hendes Labrador Retriver ? Det må helst være i rimelig køre afstand fra Hedehusene og må ikke forgå om lørdagen (der træner og underviser hun), der er så mange steder som tilbyder spor men hvor er der hyggelige og søde dygtige trænere henne ? Hunden og ejer er dygtige ud i lydighed og Rally O, men hun vil rigtig gerne gå til noget hvor hendes hund får brugt sin næse og hjerne noget mere selvstændigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Er her slet ingen der kan hjælpe, med deres egne gode/dårlige erfaringer ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Tror de fleste "bare" går spor.. Jeg kender ingen steder (i hele landet), hvor man specifikt kan gå til sportræning. I vores DcH var det en del af den almindelige lydighedstræning på b-niveau Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Tror de fleste "bare" går spor.. Jeg kender ingen steder (i hele landet), hvor man specifikt kan gå til sportræning. I vores DcH var det en del af den almindelige lydighedstræning på b-niveau Okay! Hm, derude hvor jeg gik til klikker kunne man også gå til spor og kigger man på nettet så er der steder der tilbyder sportrænings hold Spørgsmålet er så bare, hvor er godt at starte henne for en nybegynder ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Okay! Hm, derude hvor jeg gik til klikker kunne man også gå til spor og kigger man på nettet så er der steder der tilbyder sportrænings hold Spørgsmålet er så bare, hvor er godt at starte henne for en nybegynder ? Jeg ville vælge det der var tættest på, og prøve.. Og så må man jo skifte, hvis man ikke føler sig tilpas der. Et sted, som JEG synes er okay, er jo ikke sikkert at vedkommende synes er okay.. Og hvis hun selv træner og underviser, så er hun jo nok ikke helt ueffen til at se, om det er okay, hvor hun er endt.. Hun kunne måske også prøve at tage ud og se dem gå, inden hun melder sig til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Næ nej det har du måske nok ret i, men som med alt andet herinde kan det være fint med andres erfaringer Hun har haft googlet og jeg googled lige selv, der er en masse tråde derude herinde fra og stederne er de samme 4-5 steder og kræver bare, at der er folk nok på ventelisten før et hold bliver oprettet. Så det bliver vel mit råd til hende, at hun skriver sig på de steder og så må hun hopper ud i det :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts