Gæst Afganskmynde Skrevet Marts 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 6, 2011 Idag blev Chloe kaldt paa et 'last minute' model job her i byen. Hun klarede det iovrigt som en prof trods sine 7 mdr.! Det kommer ikke heelt bag paa mig, naar man taenker paa at hendes mor, er International top model og hendes far er selveste Mr. Universe 2010. Store bror Tio aka Mr. Cosmo fik ogsaa taget lidt til hans portfolio, med lilla elatisk i haaret:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Det er altså nogle smukke hunde:lun::lun: Har aldrig mødt en, men de ser lækre ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 TAAK! Ja, de er altsaa ogsaa fantastiske. Jeg har haft saa mange racer, og det er bare saa utroligt at finde en race, der matcher ens personlighed saa meget. Det har jeg ikke vaeret ude for foer.:hjerte: ud over pelsplejen synes jeg de er meget nemmere og klogere end en masse andre alm. racer. De er enomt blide og saa stille i huset. meget anti aggressive. Lober hellere vaek end at blive og slaas. det passer mig enormt godt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 smukke smukke hunde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts