Gæst spix Skrevet Marts 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 7, 2011 Er der nogen herinde der kender prisen på en 12-15kg sæk af t/d? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Jeg har set 10 kg til 599 kr. Tror ikke de fås større. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 ok tak- jeg har fået prøveposer i een uendelighed-7 måneder,faktisk- men tiden er inde- til selv at få købt en ordentlig sækfuld. Jeg bruger dem ikke som regulær foder,men som det lille ekstra- (når andre giver småkager eller lign) så de rækker såmænd langt nok jeg kender forøvrigt en meget barmhjertig kvinde,som hele tiden tager nye herreløsehunde hjem, hun har bare ingen penge- jeg havde tænkt mig at lægge en pose foder til hende nu og da....nogen foreslag (jeg har så ikke tænkt mig at smide det allerdyreste foder......bedre med 30kg middelgod foder end 10kg hundedyrfoder,når man har +10hunde munde at mætte) men nogen foreslag til det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 jeg kender forøvrigt en meget barmhjertig kvinde,som hele tiden tager nye herreløsehunde hjem, hun har bare ingen penge- jeg havde tænkt mig at lægge en pose foder til hende nu og da....nogen foreslag (jeg har så ikke tænkt mig at smide det allerdyreste foder......bedre med 30kg middelgod foder end 10kg hundedyrfoder,når man har +10hunde munde at mætte) men nogen foreslag til det? Hvis du har en LIDL butik i nærheden, forhandler de et meget godt og billigt foder, der hedder "OptiDog". Det er topscorer i Tysklands Stiftung Warentest, og jeg har selv brugt det med godt resultat. Det forhandles i 5 kgs poser til en 50'er. Lidt dyrere er Henne Petfood Manin eller Basic, men også godt foder. Desuden kan de fleste hunde sagtens leve af foder fra supermarkeder. Det fås helt ned til 30 kr. for 5 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Det lyder bekvemt billigt, så er det nemt at være barmhjertig- jeg får en mærkelig fornemmelse af den foderluksus min egen perle tilbydes i sammenhængen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts