Hop til indhold

Børstning af FB


Gæst Marillous
 Share

Recommended Posts

Gæst Marillous

Hej alle.

 

Hvad bruger I til at børste jeres bullys med? Jeg har en Furminator-lignene ting, men har læst, at den kun må bruges til hunde med underuld - og det har en FB så vidt jeg ved IKKE. (??)

 

Min FB fælder ret meget lige nu, men det er nok pga årstiden. Ville dog være dejlig, hvis man kunne hjælpe lidt på det, med en ordentlig børste, og derved spare på støvsugningen.

 

Hilsen ML.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Alfred11
Hej alle.

 

Hvad bruger I til at børste jeres bullys med? Jeg har en Furminator-lignene ting, men har læst, at den kun må bruges til hunde med underuld - og det har en FB så vidt jeg ved IKKE. (??)

 

Min FB fælder ret meget lige nu, men det er nok pga årstiden. Ville dog være dejlig, hvis man kunne hjælpe lidt på det, med en ordentlig børste, og derved spare på støvsugningen.

 

Hilsen ML.

 

 

Godt spørgsmål det ville jeg også meget gerne vide, min fælder nemlig også meget.

Jeg bruger sådan en med gummibørster men den er godt nok ikke til meget hjælp, og det var hvad jeg fik besked på at bruge af dem i forretningen:vedikke:

 

Håber nogen byder ind så vi kan få løst mysteriet om børsten til vores små kære:klap::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch

Jeg bruger sådan en lille gummibørste fra Kong. Den er nem at bruge og man risikerer ikke at skade hundens hud :5up:

 

Mack bliver helt salig når jeg børster ham med den, og så er den god at bide i bagefter.

 

zoomgroom-t.jpg

 

Har lige bestilt en ny fordi den vi arvede fra mine forældre er ved at være slidt godt ned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch
har læst, at den kun må bruges til hunde med underuld - og det har en FB så vidt jeg ved IKKE. (??)

Nej - franske bulldogs har ikke underuld. Det er den der korte, bløde, uldagtige pels der dækker huden hos eks. en schæfer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...