Gæst Nuuk Skrevet Marts 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 8, 2011 Hej alle sammen. Jeg er ny herinde, så skal lige lære hvordan det hele fungere :hmm::hmm: - jeg har lige fået en Japansk Spids hvalp på 9 uger. Jeg er suuuper glad for ham. Han er bare skøn og allerede første dag i hans nye hjem ligger han og putter oppe ved far på sofaen og slapper af :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Tillykke med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Tillykke med ham, og velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Velkommen til og tillykke med hvalpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nuuk Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Mange tak alle sammen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Tillykke med vovsen:klap: velkommen til hf:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts