Gæst Afganskmynde Skrevet Marts 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 8, 2011 Andre med hojt elskede og SUPER velpassede dyr i hjemmet?:hjerte: ( Kom frisk med billeder Tak!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Det på stranden - selv våd og strandfrisk ser en afghaner elegant ud :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Tjaeh... Har ingen billeder af det, men Frostie og jeg har lige delt en fransk dessertost, ren nydelse... Rødvinen holdt jeg dog nærigt for mig selv. Begge mine hunde er meget højt elskede, og det bedste jeg nogensinde har gjort for dem, er vel at ha' købt huset hér, med dette 50m fra døren, som vi flittigt benytter os af året rundt: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Tjaeh... Har ingen billeder af det, men Frostie og jeg har lige delt en fransk dessertost, ren nydelse... Rødvinen holdt jeg dog nærigt for mig selv. Begge mine hunde er meget højt elskede, og det bedste jeg nogensinde har gjort for dem, er vel at ha' købt huset hér, med dette 50m fra døren, som vi flittigt benytter os af året rundt: Uhhh dine hunde kan til en hver tid give stor konkurrence til de smukke mynderacer. Wow dine vovser er smukke og ja, ser yderst vel passede ud:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Andre med billeder af super elskede og velpassede vovser? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Skønne billeder :hjerte: Jeg har billeder af meget elsket og meget savnet hunde :kys: - håber det kan gå. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Her er i hvert fald 1 stk meget veltilpas whippethvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Her er i hvert fald 1 stk meget veltilpas whippethvalp Ja. Mon ikke:lun: Pist, du bliver altsaa nod til at oprette en ugentlig billede traad, saa os fans, kan folge hans udvikling:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Andre med hojt elskede og SUPER velpassede dyr i hjemmet?:hjerte: ( Kom frisk med billeder Tak!) Uhm, dejligt hundeliv :hjerte: Og til spørgsmålet - Jep, Mimi er højt elsket og verdens centrum, jeg gør alt for at hendes liv er fyldt at kærlighed, omsorg og gode oplevelser - Mimi er bare den rene skære kærlighed, elsker den lille prut :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Her er i hvert fald 1 stk meget veltilpas whippethvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Er desværre rigtigt ond...så Pablo har besluttet sig at flygte... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Er desværre rigtigt ond...så Pablo har besluttet sig at flygte... :lol: Fantastisk billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Hvor er der bare mange dejlige billeder, dem kan man da kun komme i godt humør af . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Er desværre rigtigt ond...så Pablo har besluttet sig at flygte... WOW. Det der er direkte imponerende!:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts