Hop til indhold

Ja, man er MEGET velpasset og elsket vovse her hjemme!


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde

Andre med hojt elskede og SUPER velpassede dyr i hjemmet?:hjerte: ( Kom frisk med billeder Tak!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaeh... Har ingen billeder af det, men Frostie og jeg har lige delt en fransk dessertost, ren nydelse... Rødvinen holdt jeg dog nærigt for mig selv.

 

Begge mine hunde er meget højt elskede, og det bedste jeg nogensinde har gjort for dem, er vel at ha' købt huset hér, med dette 50m fra døren, som vi flittigt benytter os af året rundt:

 

IMG_9616.jpg

 

IMG_9614.jpg

 

IMG_8224.jpg

 

IMG_8226.jpg

 

IMG_8492k.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Tjaeh... Har ingen billeder af det, men Frostie og jeg har lige delt en fransk dessertost, ren nydelse... Rødvinen holdt jeg dog nærigt for mig selv.

 

Begge mine hunde er meget højt elskede, og det bedste jeg nogensinde har gjort for dem, er vel at ha' købt huset hér, med dette 50m fra døren, som vi flittigt benytter os af året rundt:

 

IMG_9616.jpg

 

IMG_9614.jpg

 

IMG_8224.jpg

 

IMG_8226.jpg

 

IMG_8492k.jpg

 

 

Uhhh dine hunde kan til en hver tid give stor konkurrence til de smukke mynderacer. Wow dine vovser er smukke og ja, ser yderst vel passede ud:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Her er i hvert fald 1 stk meget veltilpas whippethvalp :mrgreen:

 

Ja. Mon ikke:lun:

 

Pist, du bliver altsaa nod til at oprette en ugentlig billede traad, saa os fans, kan folge hans udvikling:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Andre med hojt elskede og SUPER velpassede dyr i hjemmet?:hjerte: ( Kom frisk med billeder Tak!)

Uhm, dejligt hundeliv :hjerte:

Og til spørgsmålet - Jep, Mimi er højt elsket og verdens centrum, jeg gør alt for at hendes liv er fyldt at kærlighed, omsorg og gode oplevelser - Mimi er bare den rene skære kærlighed, elsker den lille prut :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...