Petrine Skrevet Marts 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 8, 2011 Når jeg indsætter links, så kommer de bare som tekst, og mine youtube bliver også bare tekst, mens andre har fint billede som man bare skal klikke, så kommer filmen, hvad gør jeg galt (kopierer adresselinien og sætter ind, det har virket fint indtil for nylig) http://www.vegetar.nu/wiki/index.php/Produkter ...mistænker det har noget med links-regler-ændringen at gøre, men fulgte ikke helt med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Når jeg indsætter links, så kommer de bare som tekst, og mine youtube bliver også bare tekst, mens andre har fint billede som man bare skal klikke, så kommer filmen, hvad gør jeg galt (kopierer adresselinien og sætter ind, det har virket fint indtil for nylig) http://www.vegetar.nu/wiki/index.php/Produkter ...mistænker det har noget med links-regler-ændringen at gøre, men fulgte ikke helt med Når du skal indsætte et link, skal du trykke på den lille globus oppe over tekstboksen i midten, og taste linket ind der. Så virker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Når du skal indsætte et link, skal du trykke på den lille globus oppe over tekstboksen i midten, og taste linket ind der. Så virker det Jamen, er det blevet lavet om for nylig? Og hvorfor, det var meget bedre, bare at lægge ind (man skal brokke sig, ikk?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 tester lige Produkter - Vegetar wiki [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Jamen, er det blevet lavet om for nylig? Og hvorfor, det var meget bedre, bare at lægge ind (man skal brokke sig, ikk?) Ja det har været lavet om et lille stykke tid. Forstod ikke helt teknikken bag, men det er præventivt for... et eller andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Ja det har været lavet om et lille stykke tid. Forstod ikke helt teknikken bag, men det er præventivt for... et eller andet Tak tak, meget pædagogisk, der er en årsag og jeg kan få det til at virke, alt er godt igen (nok præventivt mod spam eller mod søgerobotter, pyt pyt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Tak tak, meget pædagogisk, der er en årsag og jeg kan få det til at virke, alt er godt igen (nok præventivt mod spam eller mod søgerobotter, pyt pyt) Jeg ville gerne kunne have givet et mere fyldestgørende svar, men et eller andet svarlignende forsøgte jeg mig da med Det var jo desværre lidt lettere før, men man vænner sig hurtigt til det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts