Gæst hennie Skrevet Marts 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 8, 2011 Hejsa Jeg har en dejlig lille franskmand, og bor i Gråsten. Jeg har fået mig fortalt at der skulle være et månedligt træf med franske bulldogs i Åbenrå. Jeg har søgt på hundegalleri og på facebook, diverse aviser mm. men har ikke haft nogen held med mig. Derfor forsøger jeg mig nu herinde. Er der nogen som kan hjælpe mig med ovenstående søgning ? Ville være dejligt at mødes med andre Franske Bulldogs ejere, samt finde nye "legekammerater" til Albert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stitch Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Jeg har selv boet i Åbenrå og der bor mange franske bulldogs - men kender ikke til de der træf. Ellers kender du ikke nogen i byen der kan kikke i eks. Føtex, Netto og andre steder med opslagstavler? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts