Sille12 Skrevet Marts 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 9, 2011 Hej, Som bekendt er jeg jo også berner ejer og der findes en bog samt tonsvis af info på nettet om bernere. Jeg mangler lidt noget om aussien(har læst meget på nettet inden jeg fik ham), så derfor lidt dumme spg. måske;-). Hvornår er aussien fysisk udvokset og hvornår er den psykisk moden:blink:? Findes der nogle gode aussie bøger på dansk eller evt. engelsk............hvis ikke I kan anbefale noget bliver jeg nødt til at bombardere jer med spg. det næste års tid eller længere:drille:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Bombader endelig . Jeg er blevet ret lun på Aussien som nr. 2 hund på et tidspunkt, så jeg SUGER alt til mig om racen . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Hej,Som bekendt er jeg jo også berner ejer og der findes en bog samt tonsvis af info på nettet om bernere. Jeg mangler lidt noget om aussien(har læst meget på nettet inden jeg fik ham), så derfor lidt dumme spg. måske;-). Hvornår er aussien fysisk udvokset og hvornår er den psykisk moden:blink:? Findes der nogle gode aussie bøger på dansk eller evt. engelsk............hvis ikke I kan anbefale noget bliver jeg nødt til at bombardere jer med spg. det næste års tid eller længere:drille:. V.H. Sille Færdigudvokset omkring en 3 års alderen tænker jeg mentalt moden... Aldrig :blink: Har ikke set en Aussie bog på dansk men der er en del engelske bare prøg google så kommer en del forskellige op:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts