Gæst Mimas Skrevet Marts 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 11, 2011 Tjek lige den video. Hvordan kan man dog gøre det? Jeg syntes på ingen måde at det er sjovt. http://dogs.icanhascheezburger.com/2011/03/11/cute-puppy-videos-chico-ziplining-chihuahua/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Altså såfremt den er vendet til det på en ordentlig måde, så er det vel ikke værre end hvad redningshunde og militærhunde bliver udsat for.... Selvom det virker lidt unødvendigt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mimas Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Jeg syntes bare at jeg ikke ser en hund der syntes at det er sjovt. Videoen var lagt op på en side der omhandler sjove og søde klip/billeder af hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Det var dog noget sært noget at finde på... Det er jo ikke ligefrem fordi den chi har nogen nytte af, at skulle gennemleve dette? Den ser godt nok ikke ud til, at være tryg ved situationen. Håber VIRKELIG den har lært det stille og roligt, for det virker voldsomt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Jeg synes også det virker meget mærkeligt :hmm:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Da jeg først så titlen på videoen, troede jeg det var en hund, der ziplinede med sin ejer, hvilket ville være slemt nok, men at sende den afsted alene på den måde grænser til dyrplageri. Sikke nogle kvaj. Jeg fik helt højdeskræk på hundens vegne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts