Hop til indhold

Oh store HF-orakel, hjælp til PVC!!

korvis
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Det ved jeg...men jeg kan ikke lige finde linket i mine foretrukne :stupid:

Jeg skal nok lige kigge det igennem og vende tilbage, hvis ingen andre har meldt sig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Jeg ved, at jeg også har danske link´s, men de putter sig åbenbart - men her er et par udenlandske :-)

PVC fittings - parts for use with 1 inch PVC pipe

Misc PVC Fitting : WeyBridge Agility, Pet Supplies, Pet Accessories, and More!

Rørene kan du finde alle steder, men det er nok smartest at få hjørnerne først, så størrelsen passer.

Har du spurgt din lokale vvs-installatør?

Dengang jeg overvejede dem, var det min egen mening, men gik fra PVC springene igen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved, at jeg også har danske link´s, men de putter sig åbenbart - men her er et par udenlandske :-)

PVC fittings - parts for use with 1 inch PVC pipe

Misc PVC Fitting : WeyBridge Agility, Pet Supplies, Pet Accessories, and More!

Rørene kan du finde alle steder, men det er nok smartest at få hjørnerne først, så størrelsen passer.

Har du spurgt din lokale vvs-installatør?

Dengang jeg overvejede dem, var det min egen mening, men gik fra PVC springene igen :-)

Tak :5up:

Så forstår jeg bedre at de ikke kan findes hos en vvs mand - der står nemlig: " Not for use in plumbing projects"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Tak :5up:

Så forstår jeg bedre at de ikke kan findes hos en vvs mand - der står nemlig: " Not for use in plumbing projects"

VVS manden kan bestille dem hjem - det har jeg netop undersøgt :5up:

Byggemarkeder er også et godt bud, dog skal man være opmærksom på at mange kun bestiller fx 1 kasse hjem og så lige tjekke hvor mange, der er i en kasse :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg hjemme igen!

Jeg skal bruge dem til at lave en ramme til A'et. Har googlet og googlet, men de ser ikke ud til at findes i DK... Man kan købe dem via cleanrun, men føles lidt fjollet at betale fragt helt fra USA for 4 af de små tingester... Og så ved man jo ikke om man kan finde rør i DK der passer til de amerikanske fittings..? Må vist se om jeg kan løse det på anden måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

VVS manden kan bestille dem hjem - det har jeg netop undersøgt :5up:

Byggemarkeder er også et godt bud, dog skal man være opmærksom på at mange kun bestiller fx 1 kasse hjem og så lige tjekke hvor mange, der er i en kasse :-)

Skal tjekke med min VVS'er, så må han jo også kunne ta' dem hjem! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg hjemme igen!

Jeg skal bruge dem til at lave en ramme til A'et. Har googlet og googlet, men de ser ikke ud til at findes i DK... Man kan købe dem via cleanrun, men føles lidt fjollet at betale fragt helt fra USA for 4 af de små tingester... Og så ved man jo ikke om man kan finde rør i DK der passer til de amerikanske fittings..? Må vist se om jeg kan løse det på anden måde.

Jamen, så kan du da nøjes med vinkel dimser på 90 grader :-D

En af konkurrence løberne fra Hillerød har lavet sådan en ramme og det er lavet af elektrikerrør og vinkler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, så kan du da nøjes med vinkel dimser på 90 grader :-D

En af konkurrence løberne fra Hillerød har lavet sådan en ramme og det er lavet af elektrikerrør og vinkler.

Jeg vil gerne ha' den sådan at den kommer en smule op fra jorden, og så er det netop den med "det ekstra ben" jeg skal ha'...

Link til indlæg
Del på andre sites