korvis Skrevet Marts 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 12, 2011 Skulle der sidde nogen herinde der ved hvor man kan få fat i sådan nogle: Skal bruges til agilitytræning, og jeg skal også bruge rør der passer til... Håber nogen kan hjælpe! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Har selv engang, og nu, prøvet at finde det rør på nettet - uden held Jeg ville printe billedet og tage det med hen hos en vvs mand og spørge ham Skal du bruge det til spring? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Det ved jeg...men jeg kan ikke lige finde linket i mine foretrukne :stupid: Jeg skal nok lige kigge det igennem og vende tilbage, hvis ingen andre har meldt sig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Jeg ved, at jeg også har danske link´s, men de putter sig åbenbart - men her er et par udenlandske PVC fittings - parts for use with 1 inch PVC pipe Misc PVC Fitting : WeyBridge Agility, Pet Supplies, Pet Accessories, and More! Rørene kan du finde alle steder, men det er nok smartest at få hjørnerne først, så størrelsen passer. Har du spurgt din lokale vvs-installatør? Dengang jeg overvejede dem, var det min egen mening, men gik fra PVC springene igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Jeg ved, at jeg også har danske link´s, men de putter sig åbenbart - men her er et par udenlandske PVC fittings - parts for use with 1 inch PVC pipe Misc PVC Fitting : WeyBridge Agility, Pet Supplies, Pet Accessories, and More! Rørene kan du finde alle steder, men det er nok smartest at få hjørnerne først, så størrelsen passer. Har du spurgt din lokale vvs-installatør? Dengang jeg overvejede dem, var det min egen mening, men gik fra PVC springene igen Tak :5up: Så forstår jeg bedre at de ikke kan findes hos en vvs mand - der står nemlig: " Not for use in plumbing projects" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 (rettet) Når man så lige pludselig søger på PVC fittings til møbler og ikke vvs artikler, så dukker denne side op PVC fittings Her er et spring der bruger fittings frs DK Man kan se hvordan man gør her: Canine Crib. Dog breed information, reviews, pictures, training and more, Redigeret Marts 12, 2011 af Bamseida Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Tak :5up: Så forstår jeg bedre at de ikke kan findes hos en vvs mand - der står nemlig: " Not for use in plumbing projects" VVS manden kan bestille dem hjem - det har jeg netop undersøgt :5up: Byggemarkeder er også et godt bud, dog skal man være opmærksom på at mange kun bestiller fx 1 kasse hjem og så lige tjekke hvor mange, der er i en kasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Så er jeg hjemme igen! Jeg skal bruge dem til at lave en ramme til A'et. Har googlet og googlet, men de ser ikke ud til at findes i DK... Man kan købe dem via cleanrun, men føles lidt fjollet at betale fragt helt fra USA for 4 af de små tingester... Og så ved man jo ikke om man kan finde rør i DK der passer til de amerikanske fittings..? Må vist se om jeg kan løse det på anden måde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 VVS manden kan bestille dem hjem - det har jeg netop undersøgt :5up: Byggemarkeder er også et godt bud, dog skal man være opmærksom på at mange kun bestiller fx 1 kasse hjem og så lige tjekke hvor mange, der er i en kasse Skal tjekke med min VVS'er, så må han jo også kunne ta' dem hjem! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Så er jeg hjemme igen! Jeg skal bruge dem til at lave en ramme til A'et. Har googlet og googlet, men de ser ikke ud til at findes i DK... Man kan købe dem via cleanrun, men føles lidt fjollet at betale fragt helt fra USA for 4 af de små tingester... Og så ved man jo ikke om man kan finde rør i DK der passer til de amerikanske fittings..? Må vist se om jeg kan løse det på anden måde. Jamen, så kan du da nøjes med vinkel dimser på 90 grader En af konkurrence løberne fra Hillerød har lavet sådan en ramme og det er lavet af elektrikerrør og vinkler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Jamen, så kan du da nøjes med vinkel dimser på 90 grader En af konkurrence løberne fra Hillerød har lavet sådan en ramme og det er lavet af elektrikerrør og vinkler. Jeg vil gerne ha' den sådan at den kommer en smule op fra jorden, og så er det netop den med "det ekstra ben" jeg skal ha'... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Jeg vil gerne ha' den sådan at den kommer en smule op fra jorden, og så er det netop den med "det ekstra ben" jeg skal ha'... Nååårhh, på den fikse måde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Nååårhh, på den fikse måde Nemmerlig! Har en idé om at der gør det nemmere at få det ønskede bounce... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts