Gæst sonir Skrevet Marts 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 12, 2011 Valde her en meget tør snude, det er lidt som om den "trævler". Hvad vil i anbefale at smøre den med? Vaseline? Vil lige være sikker inden jeg smører noget på den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Hejsa. Smør med lidt vaseline ja.. lad det sidde og virke et stykke tid, så kan du nærmest nulre det tørre af. Hvis ikke, så prøv at smøre ham et par dage i træk inden du nulrer af. Virker på Eddie, fik rådet af min ringtræner i bulldogklubben. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stitch Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Jeg bruger også vaseline til Macks næse - det virker godt, og slikker han lidt af er det jo ret uskadeligt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts