Hop til indhold

Kørelejlighed søges til prøve/udstilling i Tønder 2. april!

Recommended Posts

Tjaaa... her til aften skete der lige det at jeg kom til at tilmelde mig LP i Tønder lørdag den. 2. april. Det bliver fedt!:banan:

Der er bare lige en enkelt men vigtig detalje der ikke er på plads endnu. Jeg har hverken bil eller kørekort, og aner ikke hvordan jeg skal komme derned.:hmm:

Jeg kan selvfølgelig tage toget, og det gør jeg også, hvis der ikke r andre muligheder, men det er nu mere bekvemt at køre bil, når man har hund med.:vuf:

Så hvis nogen herinde krydser Fyn/Odense for at komme til Tønder 2. april, er Gracie og jeg meget interesseret i et lift, hvis nogen har plads og lyst til at have os med.

Især Gracie elsker at køre bil, og er både vant til at sidde bag i, eller ved mine ben. Vi er begge rolige, velopdragne og råber ikke efter is eller andet besværligt.;-)

Er her nogen der kan, vil og tør??:engel:

Jeg skal selvfølgelig nok betale for det det.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du ikke finder nogen fra Fyn, er du velkommen til at tage toget til Bramming, så kan du køre med resten af vejen.

Jeg har ikke noget dobbelt bur, så tøserne vil skulle sidde sammen bagi (gul-plade = masser af plads)

Tusind tak Dorte.:banan:

Det kunne være hyggeligt at følges med jer.:-)

Jeg tænker dog på om det kan betale sig for mig at køre til Bramming først, men jeg har heller ikke lige undersøgt hvor besværligt det er at komme hele vejen derned med offentlig transport. Det kunne være jeg lige skulle undersøge det.

Vi er begge rolige, velopdragne og råber ikke efter is eller andet besværligt.;-)

hvem kan næsten stå for det tilbud:-)

Ja det er jo med at sælge sig selv på den bedst mulige måde, men det er faktisk ikke engang løgn.:mrgreen:

Sådan Karina:-) håber du finder en løsning. Kan se du allerede har fået et godt tilbud...

Tak.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak Dorte.:banan:

Det kunne være hyggeligt at følges med jer.:-)

Jeg tænker dog på om det kan betale sig for mig at køre til Bramming først, men jeg har heller ikke lige undersøgt hvor besværligt det er at komme hele vejen derned med offentlig transport. Det kunne være jeg lige skulle undersøge det.

Jeg kunne forestille mig, at du alligevel skulle til Bramming for at skifte til toget syd på.

Link til indlæg
Del på andre sites

og som sagt hvis du ikke får et godt tilbud :mrgreen:

Så kan du køre med hjem med os vi efterlader jo Lise dernede og tager hende først med hjem om søndagen :engel:

Ja, det ved jeg. Tak, jeg vil rigtig gerne køre med jer hjem.:-D:banan:

Men jeg er bange for at sådan en togtur gør Gracie mentalt træt, og mig for den sags skyld også, så jeg håber virkelig jeg kan få kørelejlighed derned.

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Du er ikke bange for at de der homo-hunde får kørt hinanden helt flade, på vejen der ned så :lol:

Ej, det lyder helt fint :cool: Og så må jeg vist heller snart huske at få trænet lidt på de ting der med Chivas :genert:

De får nok flirtet lidt hehe :mrgreen:

Ja kan du så komme igang eller sså i min næste fri uge så skal vi lige ta ud nogle dage så jeg lige kan prøve gå lidt med ham og prøve lidt ting af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

De får nok flirtet lidt hehe :mrgreen:

Ja kan du så komme igang eller sså i min næste fri uge så skal vi lige ta ud nogle dage så jeg lige kan prøve gå lidt med ham og prøve lidt ting af :mrgreen:

Det er den der guldfiske hukommelse :oops: Jeg prøver at huske det :engel:

Men god ide, med at tage ud i din næste fri uge (jeg savner sådanset også min blower lidt :blink: ) Det må vi gøre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...