Gæst spix Skrevet Marts 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 14, 2011 Jeg går og tænker over om jeg skal bygge en hule udenfor til hunden- han elsker i den grad huler og sjove steder at putte sig når han skal hvile sig, men er blevet for stor til dem han selv fandt sidste år (feks inde i hækken). Er der nogen herinde derhar forsøgt jer med det? skal være svalt på en sommerdag- og det er udelukkende tale om frit valgs sted - Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Næh det er ikke noget jeg har prøvet før. Men jeg kunne da godt forestille mig at en hule kunne være et hit til hunden, især til sommer hvor den giver skygge . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 De er altså så hyggelige de vuffere! Jeg tror også jeg har forelsket mig i en lille hulefan. De gange jeg har besøgt Audrey hos opdrætter, har hun ligget under sådan et vandret s (vistnok kattelegetøj) så hun har haft en buet hulehvælving over sig. Det havde mindet lidt om trolden under broen i De Tre Bukkebruse, hvis ikke hun havde været så bedårende Så nu går jeg faktisk og overvejer, om man kan kreere sådan en hule indendørs? Jeg har desværre ikke min egen græsplæne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 Ved ikke om det bliver for varmt til sommer. Men lige nu er både hund og katte her glade for stofbure og telte, som jeg rykker rundt i haven alt efter vinden/ solen. Det giver dejlig læ og et roligt sted at sove. [media]http://i1008.photobucket.com/albums/af206/SenseofSnow/P1000403.jpg[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts