martin Skrevet Marts 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 15, 2011 hej jeg vil spøger/høre om hvilken hække der ik er giftige for hunde. da jeg skal til at købe hæk til min have. hvad kan i andbafale som ik er giftige. hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Ligusterhækken er giftig. Men endnu ikke hørt noget dårligt om Bøgehækken. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Ligusterhækken er giftig. Men endnu ikke hørt noget dårligt om Bøgehækken. :5up: den er så smuk når de friske blade kommer i foråret ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Ja en liguster er giftig, men er det ikke kun bærrene? og spiser hunden hækken?? Vi har liguster, bøg og thuja (ved godt det lyder lidt rodet:oops: men sådan var det da vi købte huset) og vores hund har da aldrig vist tegn på forgiftning:hmm:så mon det betyder så meget hvilken hæk man planter... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Ja en liguster er giftig, men er det ikke kun bærrene? og spiser hunden hækken??Vi har liguster, bøg og thuja (ved godt det lyder lidt rodet:oops: men sådan var det da vi købte huset) og vores hund har da aldrig vist tegn på forgiftning:hmm:så mon det betyder så meget hvilken hæk man planter... thuja er også giftig ! Mine hunde har nu heller aldrig tygget i hækken men de smutter gerne afsted med en gren eller pind derfra når vi klipper den.. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Vores hunde kan godt finde på at fælde hækken Vi havde foreksempelt en lang hæk af bambus, hvor hundene gik ind og bed i et enkelt bambus, til den var bidt over, sådan de kunne løbe med den Har også plantet to Manolia træer for 4 år siden, som desværre vokser ret så langsomt. Det ene træ er nu ca. 30 cm højt på grund af hundenes evner til at "klippe" hække og buske ned, når de er alene i haven De to træer var ellers plantet med henblik på, at jeg kunne få en hængekøje i mellem træerne :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Jeg har set Obelix stå og nippe af vores hæk, så her er det nok meget godt den ikke er giftig. Vi har bøgehæk . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts