Gæst Chocolate Labrador Skrevet Marts 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 18, 2011 Glæder mig så meget til at få hende hjem hun er blevet steriliseret i dag og jeg er spændt på hvordan hun "er" bagefter. Kom til at tænke på hvor stor del en hund bliver af familien. God weekend til hundefolket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Kan godt forstå du glæder dig - det er aldrig sjovt, når de er inde og blive opereret...! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 God bedring til hende - det er aldrig sjovt at ens hund skal opereres og man kan jo ikke lade være med at være lidt bekymret for de små pus Håber du snart får hende hjem. Fik Kaia steriliseret i går og hun har det allerede meget bedre i dag, efter en noget urolig nat - Hun vil selv hoppe op og ned af seng og sofa allerede, selvom jeg ikke er helt tilfreds med det Så håber det går lige så nemt for jer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 God bedring til hende - det er aldrig sjovt at ens hund skal opereres og man kan jo ikke lade være med at være lidt bekymret for de små pus Håber du snart får hende hjem. Fik Kaia steriliseret i går og hun har det allerede meget bedre i dag, efter en noget urolig nat - Hun vil selv hoppe op og ned af seng og sofa allerede, selvom jeg ikke er helt tilfreds med det Så håber det går lige så nemt for jer! Tak det håber jeg også. Der er godt nok neget stress på et hospital Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Kan godt forstå du glæder dig til at få hende hjem det aldrig sjovt når de små pus skal ind og havde lavet noget. Zita var inde og blive steriliseret sidste fredag og der var allerede gang i hende igen dagen efter :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Det lydder godt det skulle jo heller ikke være den store omgang - sådan relativt set. Hun vat bare meget pibende i mere end et døgn sidst så jeg er spændt på at få hende hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hvordan har Berta det i dag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Ja, hvordan går det med Berta? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Tak fordi i spørger til hende hun er ok frisk i dag. Stadigt lidt pylret men over alt forventning. Så det er bare skønt sikke et dejligt vejr i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Dejligt at det er veloverstået og at Berta efter omstændighederne har det godt . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Lige en lille afslutning på tråden. Berta er nu frisk igen (var "sigselv" efter ca. 24 timer) så det er skønt!. Nu står den på motion i snor de næste 10-14 dage og så kontrol hos dyrlægen. håber håber håber på, at vi ikke får lejlighed til at besøge dyrlægen for tjek-up til oktober. Men dejligt at neutraliseringen er vel overstået. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts