Hop til indhold

Venter på berta vågner efter narkose

Gæst Chocolate Labrador
 Share

Recommended Posts

Gæst Chocolate Labrador

Glæder mig så meget til at få hende hjem :-) hun er blevet steriliseret i dag og jeg er spændt på hvordan hun "er" bagefter.

Kom til at tænke på hvor stor del en hund bliver af familien.

God weekend til hundefolket :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

God bedring til hende - det er aldrig sjovt at ens hund skal opereres og man kan jo ikke lade være med at være lidt bekymret for de små pus :lun:

Håber du snart får hende hjem.

Fik Kaia steriliseret i går og hun har det allerede meget bedre i dag, efter en noget urolig nat - Hun vil selv hoppe op og ned af seng og sofa allerede, selvom jeg ikke er helt tilfreds med det :engel:

Så håber det går lige så nemt for jer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
God bedring til hende - det er aldrig sjovt at ens hund skal opereres og man kan jo ikke lade være med at være lidt bekymret for de små pus :lun:

Håber du snart får hende hjem.

Fik Kaia steriliseret i går og hun har det allerede meget bedre i dag, efter en noget urolig nat - Hun vil selv hoppe op og ned af seng og sofa allerede, selvom jeg ikke er helt tilfreds med det :engel:

Så håber det går lige så nemt for jer!

Tak ;-) det håber jeg også. Der er godt nok neget stress på et hospital

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Det lydder godt :-) det skulle jo heller ikke være den store omgang - sådan relativt set. Hun vat bare meget pibende i mere end et døgn sidst så jeg er spændt på at få hende hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Lige en lille afslutning på tråden. Berta er nu frisk igen (var "sigselv" efter ca. 24 timer) så det er skønt!. Nu står den på motion i snor de næste 10-14 dage og så kontrol hos dyrlægen. håber håber håber på, at vi ikke får lejlighed til at besøge dyrlægen for tjek-up til oktober. Men dejligt at neutraliseringen er vel overstået.

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites