Besvaret Marts 18, 201115 år comment_596478 Nye myndebilleder af tio og chloe hjemme hos dem selv! Saa er vores Mynde pige, Chloe, 7 maaneder gammel:lun: og er startet til traening paa mellemniveau ( er den dygtigeste til at laere paa holdet forelobigt. Mor er stolt:klap:). Vaersgo' og spamme med MYNDE billeder:hjerte::hjerte::hjerte: Rapporter
Besvaret Marts 18, 201115 år comment_596553 åh jeg er simpelthen bare så vild med dine to myndebamser :hjerte: De må være adeles lækre at putte op af :slem: Rapporter
Besvaret Marts 18, 201115 år comment_596555 åh jeg er simpelthen bare så vild med dine to myndebamser :hjerte: De må være adeles lækre at putte op af :slem: hehe Helt sikkert. de er himmelsk blode, og de faar mange krammere af guldklumpen flere gange dagligt;-) Husk og spamme med dine myndebilleder:hjerte: Rapporter
Besvaret Marts 19, 201115 år comment_597516 Hvor er de bare dejlige . Taak. Ja, de er uber dejlige maa jeg selv indromme:genert: Rapporter
Besvaret April 1, 201115 år comment_606212 Sikken nogle fine afghanere. Jeg vil da også lige benytte muligheden for at vise min whippet-vovse frem Rapporter
Besvaret April 1, 201115 år comment_606296 Sikken nogle fine afghanere. Jeg vil da også lige benytte muligheden for at vise min whippet-vovse frem Taak for de NUTTEDE billeder af din mynde. Hvor ser han godmodig ud:hjerte: Rapporter
Besvaret April 1, 201115 år comment_606317 Nye myndebilleder af tio og chloe hjemme hos dem selv! Hyggeligt. På billed nr 6 ser det ud til at du venter hvalpe om 2 mdr, eller? Saa er vores Mynde pige, Chloe, 7 maaneder gammel:lun: og er startet til traening paa mellemniveau ( er den dygtigeste til at laere paa holdet forelobigt. Mor er stolt:klap:). Ih jo, jeg har også fået at vide alt det mine mynder ikke kunne lære, I mellemtiden er træneren holdt op med den slags. Rapporter
Besvaret April 1, 201115 år comment_606341 Taak for de NUTTEDE billeder af din mynde. Hvor ser han godmodig ud:hjerte: Tak, tak, man Nanna er altså en dame Rapporter
Besvaret April 1, 201115 år comment_606498 Tak, tak, man Nanna er altså en dame Hahaha. undskyld til damen. Rapporter
Besvaret April 1, 201115 år comment_606532 Her er et par Afhanere jeg mødte i søndags til SPCA arrangement, med en greyhound i baggrunden. Rapporter
Besvaret April 2, 201115 år comment_606634 Her er et par Afhanere jeg mødte i søndags til SPCA arrangement, med en greyhound i baggrunden. Ihhh hvor er de fine:hjerte: Rapporter