Gæst Mais og hunden Skrevet Marts 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 18, 2011 Jeg overvejer at starte til agility med Bella, når hun bliver lidt større, da hun altid springer rundt, og hopper over alting:blink: Men jeg kan ikke lige finde noget i området, så jeg ville høre om der var nogen der kender noget tæt på Ølstykke/Stenløse, og som måske har god erfaring med det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Tror, desværre, at du godt kan opgive det, med mindre der er andre end mig der er bedre til at google Jeg har også ledt og ledt efter et sted hvor jeg ikke skal køre så langt (bor i Jægerspris) Træner selv i Hillerød og har trænet i Taastrup og det er sgu lidt langt at køre - men hvad gør man ikke for at gå til AG Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Tror, desværre, at du godt kan opgive det, med mindre der er andre end mig der er bedre til at google Jeg har også ledt og ledt efter et sted hvor jeg ikke skal køre så langt (bor i Jægerspris) Træner selv i Hillerød og har trænet i Taastrup og det er sgu lidt langt at køre - men hvad gør man ikke for at gå til AG Jeg sad også hele dagen igår og søgte, men det eneste jeg kunne finde, var i Slangerup, og det var kun for Collier! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skade Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Frederiksværk agility klub er en rigtig hyggelig klub, DGI, der er et stort sammenhold og plads til alle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Frederiksværk agility klub er en rigtig hyggelig klub, DGI, der er et stort sammenhold og plads til alle. Tak for det :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Jeg sad også hele dagen igår og søgte, men det eneste jeg kunne finde, var i Slangerup, og det var kun for Collier! Er det ikke den gamle side, der henviser til border collie klubben? Altså siden er lukket og klubben er flyttet til Vallensbæk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts