Hop til indhold

Kan ikke lide mig?

qqkanin
 Share

Recommended Posts

Nu spørger jeg igen herinde.

Har passet Jimbo i 3 uger nu. Føler at han bedre kan lide min kæreste end mig. Hver gang min kæreste kommer hjem bliver han helt glad og omgivende. Han synger og danser og vil have opmærksomhed. Når jeg kommer hjem føler jeg ikke at han er lige så glad af samme grad.

Ellers kan han også godt til at komme hen til min kæreste og få nus. Når jeg kalder på ham kommer han de fleste gange men bliver os mig meget kort så går han igen...

Er der noget som jeg har gjort forkert, der gør at han ikke så godt kan lide mig? Man bliver lidt ked af det når man også har passet ham og prøver at gøre det godt.:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Nu spørger jeg igen herinde.

Har passet Jimbo i 3 uger nu. Føler at han bedre kan lide min kæreste end mig. Hver gang min kæreste kommer hjem bliver han helt glad og omgivende. Han synger og danser og vil have opmærksomhed. Når jeg kommer hjem føler jeg ikke at han er lige så glad af samme grad.

Ellers kan han også godt til at komme hen til min kæreste og få nus. Når jeg kalder på ham kommer han de fleste gange men bliver os mig meget kort så går han igen...

Er der noget som jeg har gjort forkert, der gør at han ikke så godt kan lide mig? Man bliver lidt ked af det når man også har passet ham og prøver at gøre det godt.:cry:

Kender det godt, fra da vi passede hund sidste år.

Man bliver lidt ked af det :cry: Men jeg tror ikke du har gjort noget galt, for da vi passede hund, var det da mig der luftede og fodrede, og legede med den, men alligevel så duede jeg bare ikke til at hygge med, efter hundens mening :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Man skal nok ikke tage det saa personligt:blink:. nogle hunde knytter sig mest til en enkelt person. Det kan vaere helt op til hunden hvilken en person den giver sit hjerte til uanset hvem der fodrer og passer den mest. Nogle hunde er specielt glade for maend og nogle kvinder. det er meget individuelt med personligheder.

Men det betyder ikke, at de ikke kan lide en ogsaa, men man er bare ikke nr. 1. jeg synes du skulle taenke paa det, som dejligt at din hund er ekstra glad for din partner istedet for det modsatte.

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror betemt ikke du skal tage det personligt. Jeg tror ikke der er tale om han ikke kan lide dig, men bare at han er mere knyttet tl din kæreste.

Her er Obelix også mere knyttet til mig :-), han bliver da også rigtig glad når min mand kommer hjem, men bare endnu gladere når det er mig :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites