Hop til indhold

Ny pige i klassen :-)


NannaSoko
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Velkommen til - Smukke, smukke hunde :lun:

 

Tror hurtigt du falder til herinde og håber du får al sladderen med :mrgreen:

Kan anbefale at gennemgå alt og intet tråden mindst hver anden time - Så er der en minimal chance for alt følge med i alle slibrighederne ;-)

 

Alt andet er bare fyld :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til H-F - den beslutning bliver du glad for :klap:

 

Og tak for youtube-klip med slalom vha. toiletbørster, som du sendte til mig engang i efteråret. Louie og jeg har tømt IKEA for børster, øvet med dem 3 gange hen over vinteren, og i onsdags da vi var til træning for første gang her i foråret kunne han med det samme omsætte det til en rigtig 4-pinds slalom :banan: Helt uden buer eller noget som helst. Fedt tip!

 

Louie & Wendy

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til - Smukke, smukke hunde :lun:

 

Tror hurtigt du falder til herinde og håber du får al sladderen med :mrgreen:

Kan anbefale at gennemgå alt og intet tråden mindst hver anden time - Så er der en minimal chance for alt følge med i alle slibrighederne ;-)

 

Alt andet er bare fyld :engel:

 

Mange tak for de pæne ord og for velkomsten :blink:

 

Jeg kan godt se at det er et fuldtidsjob at være med her og hvis jeg skal læse alt og intet tråden hver anden time, pyh hvor får jeg travlt...får helt sikkert ikke tid til at gå på arbejde mere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til H-F - den beslutning bliver du glad for :klap:

 

Og tak for youtube-klip med slalom vha. toiletbørster, som du sendte til mig engang i efteråret. Louie og jeg har tømt IKEA for børster, øvet med dem 3 gange hen over vinteren, og i onsdags da vi var til træning for første gang her i foråret kunne han med det samme omsætte det til en rigtig 4-pinds slalom :banan: Helt uden buer eller noget som helst. Fedt tip!

 

Louie & Wendy

 

Hej Wendy

Har du set alle de øvrige anvendelser for toiletbørster, der er en hel youtube-serie, prøver lige om jeg kan finde den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Næææh en mynde mere ! Wohoo...stille men sikkert indtager mynderne HF :slem:

Jeg har også selv en whippet.

Og velkommen til hundeforum. Håber du bliver glad for det !! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var den! Jeg må ikke sætte links ind før jeg har skrevet 50 indlæg, men prøv at søge på 'toilet brush challenge' og der popper ca 20 forskellige videoer op. Meget kreativ anvendelse af toiletbørster, hvis du spørger mig :klap:

 

:banan: Så er det bare om at gå i gang! Dog begrænset hvad der er plads til her i vores lille stue.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...