Hop til indhold

Ny pige i klassen :-)


NannaSoko
 Share

Recommended Posts

Hej alle

Så er jeg også på hunde-forum!

Jeg træner i DAF København og så vidt jeg kan se er sådan ca halvdelen af klubbens medlemmer også medlemmer herinde :mrgreen:

Jeg føler at jeg konstant går glip af ting og sager, når jeg hører nogle af klubbens andre trænere tale om hvad der sker herinde, så nu vil jeg også være med.

I virkeligheden bor jeg i København med mine to hunde, Nanna og Soko. Nanna er en yndig og tyvagtig whippet på 7 år og Soko er et arrigt, men charmerende bæst af en blandingshund på næsten 5.

 

Begge hunde kan en lille smule af hel masse hundesportsgrene og rigtig mange øvelser halvt.

Det er ikke fordi de er dårlige eller dumme hunde, men fordi deres ejer er ualmindeligt utålmodig og dårlig til at gøre ting færdig :damn:

 

(Hold da op hvor er der mange gode smileys herinde...der må da være en til enhver sindsstemning og lejlighed)

 

Jeg forsøger lige at sætte et par billeder ind af mine søde hunde, håber det lykkedes :blink:

 

Ved ikke hvad mere jeg skal fortælle om mig selv, så spørg, hvis i vil vide mere :vinken:

 

 

Randi

Redigeret af NannaSoko
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Og Nana er helt vildt god til agility (Randi er fra vores agility-klub)

 

Jaaa, mynder kan ogsaa vaere suveraene til det der agility.kan forestille mig whippets er lyn hurtige paa banen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa, mynder kan ogsaa vaere suveraene til det der agility.kan forestille mig whippets er lyn hurtige paa banen:5up:

 

Ja, både og. Hvis jeg skulle vælge en hund til agility ville en mynde nok ikke være mit første valg. Det er svært at løbe agility med en mynde hvis man er grøn fører indenfor sporten, da det er svært at træne samme handlingssekvens flere gange i træk med en mynde.

 

Derudover er den tid en træningsgang varer aaalt for lang tid for Nanna. Hun kan slet ikke koncentrere sig i så lang tid, det ville være meget bedre at træne 3x5 minutter om dagen. Men mon ikke det i virkeligheden ville være godt for rigtig mange hunde :confused:

 

Først da jeg fik en 'skiftehund' så Nanna kun kommer på banen når jeg ved hvad jeg vil, i ganske kort tid og får en darjlig belønning bagefter, kom der fart og glæde tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen, Randi :vinken:

 

Jeg har også mødt dig et par gange til et HTM/trick kursus, som Anja og Sofie holdte i DAF i februar 2010, tror jeg nok det var :hmm:

Jeg har også en hund der hedder Nana (sort lab.blanding)

 

Men anyways, håber du kommer til at lide at være her :-D

 

Ja, kan ikke huske hvor det var, men husker tydeligt en sort Nanna :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...