NannaSoko Skrevet Marts 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 19, 2011 (rettet) Hej alle Så er jeg også på hunde-forum! Jeg træner i DAF København og så vidt jeg kan se er sådan ca halvdelen af klubbens medlemmer også medlemmer herinde Jeg føler at jeg konstant går glip af ting og sager, når jeg hører nogle af klubbens andre trænere tale om hvad der sker herinde, så nu vil jeg også være med. I virkeligheden bor jeg i København med mine to hunde, Nanna og Soko. Nanna er en yndig og tyvagtig whippet på 7 år og Soko er et arrigt, men charmerende bæst af en blandingshund på næsten 5. Begge hunde kan en lille smule af hel masse hundesportsgrene og rigtig mange øvelser halvt. Det er ikke fordi de er dårlige eller dumme hunde, men fordi deres ejer er ualmindeligt utålmodig og dårlig til at gøre ting færdig :damn: (Hold da op hvor er der mange gode smileys herinde...der må da være en til enhver sindsstemning og lejlighed) Jeg forsøger lige at sætte et par billeder ind af mine søde hunde, håber det lykkedes :blink: Ved ikke hvad mere jeg skal fortælle om mig selv, så spørg, hvis i vil vide mere Randi Redigeret Marts 19, 2011 af NannaSoko Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Ihhhhh dejligt med endnu en mynde ejer:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hej og velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Ihhhhh dejligt med endnu en mynde ejer:hjerte: Og Nana er helt vildt god til agility (Randi er fra vores agility-klub) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hold da op, hvor går det stærkt her Tak for velkomst! Arh, Petrine, helt vildt dygtig er nok en lille, bitte smule overdrevet om Nanna...eller Nanna er sådan set dygtig nok, men der er aldrig rigtig nogen der træner med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 :vinken: Velkommen til Vi har mødtes til dogdancing en gang imellem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Og Nana er helt vildt god til agility (Randi er fra vores agility-klub) Jaaa, mynder kan ogsaa vaere suveraene til det der agility.kan forestille mig whippets er lyn hurtige paa banen:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hej og velkommen hertil håber du bliver glad for at være her. Skal forresten hilse dig fra min storebror bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Ej, Randi, nu kan vi ikke bagtale dig herinde længere. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Velkommen, sikke smukke hunde du har! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Ej, Randi, nu kan vi ikke bagtale dig herinde længere. :blink: Jo, jo, bagtal i bare løs, jeg lover ikke læse det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Velkommen, sikke smukke hunde du har! Tark, ja, de er faktisk ret smukke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hej og velkommen hertil håber du bliver glad for at være her. Skal forresten hilse dig fra min storebror bantus Tak! Du kan hilse din bror igen og sige at jeg ikke kommer på arbejde før jeg har læst hele hunde-forum :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Velkommen til, Randi :banan: Her er hyggeligt herinde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Tak! Du kan hilse din bror igen og sige at jeg ikke kommer på arbejde før jeg har læst hele hunde-forum :banan: Med andre ord ser de dig aldrig på arbejdet igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Tak! Du kan hilse din bror igen og sige at jeg ikke kommer på arbejde før jeg har læst hele hunde-forum :banan: Det skal jeg nok sige til ham regner du med at det bliver omrkring jul eller ?? Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 :vinken: Velkommen til Vi har mødtes til dogdancing en gang imellem :blink: Ja, det har vi da. Jeg var ret forelsket i din danse-basenji i Vejen :hjerte: (Kan ikke huske hvad den hed ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Jaaa, mynder kan ogsaa vaere suveraene til det der agility.kan forestille mig whippets er lyn hurtige paa banen:5up: Ja, både og. Hvis jeg skulle vælge en hund til agility ville en mynde nok ikke være mit første valg. Det er svært at løbe agility med en mynde hvis man er grøn fører indenfor sporten, da det er svært at træne samme handlingssekvens flere gange i træk med en mynde. Derudover er den tid en træningsgang varer aaalt for lang tid for Nanna. Hun kan slet ikke koncentrere sig i så lang tid, det ville være meget bedre at træne 3x5 minutter om dagen. Men mon ikke det i virkeligheden ville være godt for rigtig mange hunde Først da jeg fik en 'skiftehund' så Nanna kun kommer på banen når jeg ved hvad jeg vil, i ganske kort tid og får en darjlig belønning bagefter, kom der fart og glæde tilbage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hej og velkommen, Randi Jeg har også mødt dig et par gange til et HTM/trick kursus, som Anja og Sofie holdte i DAF i februar 2010, tror jeg nok det var :hmm: Jeg har også en hund der hedder Nana (sort lab.blanding) Men anyways, håber du kommer til at lide at være her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Det skal jeg nok sige til ham regner du med at det bliver omrkring jul eller ?? Bantus Ja, det bliver nok deromkring...eller lidt før jul, så jeg kan komme med til julefrokosten :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hej og velkommen, Randi Jeg har også mødt dig et par gange til et HTM/trick kursus, som Anja og Sofie holdte i DAF i februar 2010, tror jeg nok det var :hmm: Jeg har også en hund der hedder Nana (sort lab.blanding) Men anyways, håber du kommer til at lide at være her Ja, kan ikke huske hvor det var, men husker tydeligt en sort Nanna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts