potil Skrevet Marts 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 19, 2011 tinka har sagt at hun ønsker sig et nyt halsbånd og det har jeg selvfølgelig givet videre til dem med pengene og de vil gerne give frøknen et nyt halsbånd :hjerte: Jeg er vil med Hurtta og Flipsedyret har sådan et her i sort Køb HURTTA PRO Halsbånd med halvkvæl, sort hos MyPets.dk og sådan et ville jeg også gerne at Tinka skulle have, men synes farven er lidt fesen, kunne godt tænke mig at der skulle være knald på, gerne rødt! så jeg fandt det her Halsbånd Hurtta Halvkvæl (Nome) Rød 50-60 cm hvad er forskellen på de to slags, hvis der er nogen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Ringen lukker ned om "snor-stykket" på forskellig vis, men da ingen af dem kan justeres i længden er det lidt lige meget De skal begge sidde den rigtige vej i forhold til føre for at glide uden problemer, ligesom et hel-kvæl. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Er forskellen ikke bare, at Pro er den nye kollektion:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Er forskellen ikke bare, at Pro er den nye kollektion:vedikke: Det kan godt være men synes det postkasse-røde ser meget bredere ud også... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 tinka har sagt at hun ønsker sig et nyt halsbånd og det har jeg selvfølgelig givet videre til dem med pengene og de vil gerne give frøknen et nyt halsbånd :hjerte: Jeg er vil med Hurtta og Flipsedyret har sådan et her i sort mypets.dk/shop/hurtta-pro-halsbaand-2997p.html]Køb HURTTA PRO Halsbånd med halvkvæl, sort hos MyPets.dk og sådan et ville jeg også gerne at Tinka skulle have, men synes farven er lidt fesen, kunne godt tænke mig at der skulle være knald på, gerne rødt! så jeg fandt det her ostrand.dk/shop/halsbaand-hurtta-halvkvael-1653p.html]Halsbånd Hurtta Halvkvæl (Nome) Rød 50-60 cm hvad er forskellen på de to slags, hvis der er nogen? Forskellen er at nummer et er pro-serien og nummer to er den gamle kollektion. Pro-serien er lavet af sådan noget neopren-agtigt materiale og den gamle kollektion er sådan noget regnjakke-lignende stof. Derudover er refleksen ligesom vævet ind i pro og i de gamle er det syet ovenpå. De gamle halsbånd er lidt bredere, men ikke i den del hvor trækket er. Det vil sige at det brede ligesom bare sidder og flapper ud. Jah, man har vel kigget på et halsbånd eller to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts