Gæst karina73 Skrevet Marts 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 21, 2011 hejsa jeg har et kæmpe problem . det er min lille hund på 4 år . hun er begyndt at snappe børn fra gå alder og til 10-11 år .jeg ved ikke lige hvad der sker for hende . hun kommer rigtig glad hen til barnet og vil rigtig gerne snakke og bare deres hånd kun lig når at røre hende så bider hun 1 gang og går væk og der efter hen til barnet igen og det samme sker igen . det er ikke fremmet børn . hun kender dem og de børn der er 10-11 år har hun jo kendt altid . så hvis vi har børn i den alder så kommer hunden på værelset for jeg tør ikke at lade hende komme ind til os andre . er der nogen der kan hjælpe mig med at løse det... :damn:,:damn:, jeg ville jo være rigtig ked af at skulle af med hende og der er kun en måned til jeg skal have et barn på 4år påbesøg i en uge og så vil gerne have løst det inden da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Jeg ville som det første få en tid hos en (dygtig) kiropraktor, der kan tjekke hunden for smerter. Så pludseligt opstået et problem, og det hun reagerer på berøring, ville få mig i den tro, at hunden har ondt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 hun har ikke ondt nogen steder . vi kan røre og trykke på hende uden der sker noget og vores store hund kan lege vildt med hende uden hun gør noget eller siger noget til det . så jeg ved hun ikke har ondt .....:5up: er der andre der har et bedre forslag til hvordan jeg for hende til at stoppe med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Jeg synes stadig forslaget med at hun kan have ondt er rigtig godt... Hunde er super til at skjule hvis e har ondt. Det kunne også være at der er et barn som har gjort hende fortræd, uden I lige har opdaget det. Så tror hun måske at alle børn er blevet "onde". Håber i finder en løsning på det, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 hun har ikke ondt nogen steder . vi kan røre og trykke på hende uden der sker noget og vores store hund kan lege vildt med hende uden hun gør noget eller siger noget til det . så jeg ved hun ikke har ondt .....:5up: er der andre der har et bedre forslag til hvordan jeg for hende til at stoppe med det Overtog for et år siden en hund, der også gav den gas når hun var fri. Legede voldsomme lege med den yngste hund herhjemme, og generelt virkede smertefri. Der var bare noget ved hendes bevægelsesmønster, som jeg syntes var forkert. Tog hende til kiropraktor, der rettede op på en 1 cm. skæv hofte og et låst bækken. Straks det var rettet havde vi på mange punkter end anden hund, desværre havde vi forinden ramt ind i nogle hundemøder, hvor hun måtte sige kraftigt fra grundet de fremprovokerede smerter i bagpartiet - hvilket gav en rigtig dum indlæring, som vi stadig er ved at træne os ud af. Så jeg siger stadig smerter. Over 90% af hunde med adfærdsproblemer har smerter; og det er der adfærdsproblemerne stammer fra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 hun har ikke ondt nogen steder . vi kan røre og trykke på hende uden der sker noget og vores store hund kan lege vildt med hende uden hun gør noget eller siger noget til det . så jeg ved hun ikke har ondt .....:5up: er der andre der har et bedre forslag til hvordan jeg for hende til at stoppe med det Hun har også tillid til jer, så i må gerne røre selvom hun har ondt. Jeg har den stort set samme historie med en hund som mk101 har. Men andre forslag er at få en pro. til at se hvad der sker i situationen, for svært at råde om noget vi ikke kan se, jeres hund må sende nogle signaler før den tyer til "bideri" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts