Gæst Bille Skrevet Marts 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 21, 2011 Vi bliver nødt til at "møblere" om i haven efter vi har fået hunde Vi har alt for mange bare pletter, som hundene boltrer sig i samt de har givet os en golfbane på græsplænen :stupid: :damn: Så jeg fejer sand/jord 4-5 x om dagen indenfor - på trods af de får tørret poter, inden de bliver lukket ind i stuerne I forbindelse med omlægning af have, vil vi have ny terrasse og overvejer træterrasse kontra fliser, nogen der har gode input mht. rengøring/vedligeholdelse/splinter/ med 12 poter (1 golden, 2 löwchens) der kommer til at opholde sig på terrassen??? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 vi har træterrasse og terassebrædder splinter ikke, men . . . . .. . den blir varm:shock: Derfor har jeg er sivmåtte, som jeg ruller ud fra døren - over terrassen og ud til plænen. Fungerer super:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts