Hop til indhold

Hej med jer


Gæst Rilin
 Share

Recommended Posts

Hej med jer,

 

Jeg hedder Rikke, og min mand og jeg har for fem uger siden fået hund - en dejlig lille tæve, som er halvt dværgpinscher, 1/4 gravhund og 1/4 dansk/svensk gårdhund.

Hun hedder Sille og er lige blevet 1 år. De tidligere ejere skulle skilles og kunne ikke have hende med i lejlighed, og så var vi heldige at måtte købe hende :lun:

 

Da jeg var barn/ung, havde vi en gravhund, hvor jeg stod for en stor del af pasningen, men ellers er jeg ny som hundeejer. Jeg har dog altid "fulgt lidt med på sidelinjen" i, hvad der rørte sig inden for hundeverdenen.

 

Ud over Sille har vi ni skønne marsvin - og de kommer heldigvis fint ud af det med hinanden :)

Vi bor i hus med en dejlig stor have i en lille by uden for Kolding.

 

Hmm... det var vist alt, hvad jeg kunne byde ind med lige nu :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Rikke:vinken: tillykke med jeres hund, må vi se nogle foto´s af den? vi har også 6 marsvin alle hunner, så vi har da også det tilfældes:mrgreen: hilsen din navnesøster:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Tak skal I have :-)

 

Her er hun så: Som dejligt afslappet i hhv. sofaen og i solen - og sidst med et hint om, at vi nok snart skal have smidt de gamle aviser og reklamer ud :lol:

Hej Rikke :vinken:

Velkommen til. Og hun ser da superskøn ud, din lille vovse :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Rikke - selv om jeg også er ny, vil jeg alligevel gerne byde dig velkommen. Det er et super godt forum med masser af gode råd og svar, når man har spørgsmål.

Men pas på, det er stærkt vanedannende :banan:

 

Tillykke med hunden, hun ser godt nok dejlig ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Rikke - selv om jeg også er ny, vil jeg alligevel gerne byde dig velkommen. Det er et super godt forum med masser af gode råd og svar, når man har spørgsmål.

Men pas på, det er stærkt vanedannende :banan:

 

Tillykke med hunden, hun ser godt nok dejlig ud :lun:

 

Tak :D

 

Jeg er også med på et marsvineforum, så jeg kender allerede risikoen for at blive "forummisbruger" (og er det i øvrigt) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken:.

 

Hun ser rigtig fin ud :-D.

 

Tak skal du ha'! :D

 

Vi får godt nok også mange komplimenter for hendes udseende, når vi går tur med hende. Jeg tror, nogle ærgrer sig lidt, når vi fortæller, at hun er en blanding og ikke ren dværgpinscher. Så er det jo ikke så nemt for dem at finde én af samme slags til dem selv :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...