Gæst maian889 Skrevet Marts 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 24, 2011 Nemlig... Har i dag været ude og købe stofbur til Carlo, som vi skal ha med på udstillingen i Næstved, så han kan slappe lidt af.. Så træningen er hermed gået i gang... Han synes buret er fantastisk, for der får man yndlings-laksegodbidder... Synes det er et pisse fedt bur til pengene (købt hos Østrand - sikke en service de har derude :5up:) Linen vi skal ha på er også i hus - lavet af Freya3010. Den er super flot.. Så nu er vi næsten klar...!! Så kan udstillingen bare komme an.. Glæder mig som et lille barn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Noj, han ser glad og tilfreds, og skon ud!, paa trods af 'at vaere kommet i faengsel':blink: Jeg har ogsaa gaaet laenge og vaeret lun paa et handy stofbur til udstillingsojemed... Maa simpelthen kobe et! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 :hjerte::hjerte::hjerte: Han er altså flot. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Må vi se linen også? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Fedt I er klar. Er ringtræningen også i gang? (Jeg elsker også Østrand, det er afgjort min favorit hundebiks) /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 [/code] Noj, han ser glad og tilfreds, og skon ud!, paa trods af 'at vaere kommet i faengsel':blink: Jeg har ogsaa gaaet laenge og vaeret lun paa et handy stofbur til udstillingsojemed... Maa simpelthen kobe et! Det er hans første gang i et bur.. Stolt mor Ved ikke om østrand sender til udlandet, men deres burer er sindsygt billige og af god kvalitet synes jeg.. Er ringtræningen også i gang? Jep det er den.. Og han prøvede det første gang i tirsdag og var SÅ dygtig - taget i betragtning af at der var to tæver i løbetid (en lige foran ham og en lige bagved) Må vi se linen også? Selvfølgelig.. Den er viildt flot... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Fedest Han ser da totalt tilpas ud inde i buret. Hvad størrelse har du købt? Hov, og hvilken udstilling er det?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Fedest Han ser da totalt tilpas ud inde i buret. Hvad størrelse har du købt? Hov, og hvilken udstilling er det?! Det er 102x69x69, er rigtig glad for det. Rigtig lækker kvalitet og så til 495kr... :banan: Jeg ville egentlig ha haft det største 122x79x79 men den rare ekspedient mente det ville blive alt for stort taget i betragtning at jeg skal bruge det til at han skal lægge sig og slappe af når vi er fx på udstilling.. Det er den i næstved den 22.april Kreds 10.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Jep det er den.. Og han prøvede det første gang i tirsdag og var SÅ dygtig - taget i betragtning af at der var to tæver i løbetid (en lige foran ham og en lige bagved) Wow! Hårde vilkår for en nybegynder! Men flot, at han klarede det godt alligevel! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Wow! Hårde vilkår for en nybegynder! Men flot, at han klarede det godt alligevel! :klap: Hverken jeg eller Carlo havde opdaget at de var i løbetid før ejerne selv sagde det.. Tror min hund er lidt naiv, "de er da søde nok, men du har lever bidder moar" Han fangede det først da vi endte med at stå på den plet hvor den højløbske tæve havde siddet.. Meget stolt af min "lille" dreng... Der var flere tæver som syntes han var aaaalt for lækker, og meget gerne ville snakke med ham. Men havde ligesom besluttet hjemmefra at når der er ringtræning så er det no-contact.. Ellers kan han virkelig blive en klods om benet hvis han skal hoppe og danse som han gør når vi går tur og ser en vovse.. :stupid: Men han var SÅ dygtig og meget nem at få til at koncentrere sig - indtil der var 10min tilbage, så ku vi altså godt snart tage hjem mente han Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Årh hvor er han bare dygtig . Sikke et fint bur og line :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts