Hop til indhold

Små hunde.


Gæst Muttley
 Share

Recommended Posts

Gæst Muttley

Hvordan er Rottweileren endelig med små hunde?

 

Har læst de er rigtig gode med små hunde, men nu bor jeg et sted hvor folk flygter når de ser min hund (ikke kun folk med små hunde) Men jeg har sørget for at få hende ud med nogle af dem jeg kender med hunde, så hun er super med andre hunde :klap:

 

Dog kender jeg ingen med små hunde, og hun har faktisk aldrig leget med en lille hund, hvad er jeres erfaringer med at jeres Rotter leger med små hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det er lidt svært at sige generelt hvordan rottweileren er med små hunde, da det komme an på en masse ting: hvor gammel din hund er, køn og erfaringer med små hunde.

 

Mange unghunde leget meget vildt og kan ikke rigtig finde ud af at tilpasse legen til den anden hunds størrelse.

 

Der er også forskel på hundes legemønster, nogle vil gerne bryde og andre vil hellere lege fangeleg. Legemønster er ofte racebestemt.

 

Hvis du gerne vil have at din hund skal lege med små hunde skal du nok gå efter nogle af de små kraftigt byggede hunde som mops eller fransk bulldog, de vil ofte gerne lege brydeleg og de går ikke så nemt i stykker.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst little-wagner

Også der hvor jeg bor flygter alle.

Det skete ikke så længe siden enlig, så stod jeg og snakke med en dame om hendes lille hund, og min rotte vild bare hen og lege med den ( det er en lille hund )

og hun sagde at hendes hund er bange for den og begyndet at gø og alt muligt og min hund kikkede jo bare på den ( lige som hvad sker der for den) men så gik de og på en underlig måde kom min hund ud af snoreren og løb hen til hunden og vil lege og hund løb bare rundt men det ser min storer lege dreng bare ikke så dame hun skreg af panik og alt muligt og jeg fik fadt i ham, til at starte med var jeg enlig meget sur på ham. Men bag efter kunne jeg ikke lade være med at grine for selv den storer tumpe vil jeg bare lege med den lille hund.

vi har selv to små hunde også og han lege med dem er gode ved dem.

Ind i medlemmen passer vi også nogen venners hvalp og han lege glad med den (også lille hund)

Min rotte vil lege med alt og alle selv om det er stor hund eller lille hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...