Hop til indhold

Udstilling i Mørkøv - hvor kan man overnatte?


Recommended Posts

VI skal til mastiff-klubbens udstilling d. 28/5 i Mørkøv. Martha stiller op i hvalpeklassen. Vi er lidt i tvivl, om vi skal køre frem og tilbage samme dag, eller køre ind til Kbh til venner eller familie, ellers tage en overnatning i området.

Martha er pt ikke super glad for at køre bil, og hvis ikke det bliver bedre, så synes jeg, at frem og tilbage samme dag er synd for hende.

Problemet med at køre ind til Kbh er, at de fleste bor på 3.-4. sal, og jeg kan ikke slæbe hende op og ned af de trapper på armen, og så godt har hun heller ikke af selv at skulle gå:-D - og mange må jo ikke have hunde. Dem som bor i hus, er ikke så meget for, at vi har hund med, så de er automatisk udelukket.

Mht overnatning i området så kunne det være en løsning, men hvor?? Kender i nogle steder, hvor man må have hunde med - uden at koster en bondegård?

 

Glæder mig ellers vildt - er Marthas første udstilling. Og glæder mig rigtig meget til at se alle de andre mastiff'er:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...