Hop til indhold

Så lær dog at rydde op!!


Gæst sarafia
 Share

Recommended Posts

Gæst sarafia

iih nu har Funky skåret sin trædepude havlt af! Takket være nogen der havde smidt en flaske eller lign i havet.. i får vores dag der endte med 13 sting i billeder.

 

197203_10150132314136797_729946796_6281286_5874701_n.jpg

 

På dejlig tur med veninden og hendes 2 russels.

 

197203_10150132314146797_729946796_6281288_4866325_n.jpg

 

188881_10150132316041797_729946796_6281297_4108186_n.jpg'

 

Det hvide er neglen hakket er i trædepuden.

 

190511_10150132316046797_729946796_6281298_6256570_n.jpg

ØV hvor vi hader folk der smider affald i naturen:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er det synd for din søde vovse at en glad dag ved stranden skulle ende hos dyrlægen :cry: Stakkels hende, og stakkels dig. Sidste sommer måtte min hund også sys, han havde skåret sig på nogle glasskår på stubmarken, hvor der var smidt flasker som lå knust. Han skar sig i "bøjeleddet" lige over træepudderne, man kunne både se sener og det hele. Det er så træls en oplevelse.

 

Håber for dig og din vovse at hun kommer sig hurtig uden for mange smerter.

 

Det så ellers lækkert ud, det er med at nyde det, inden vi igen ikke må gå tur på strande med løs hund, suk.

 

Stort trøstekram.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sarafia

Jeanette: jamen hun er jo en hårdkogt lille nød så hun er jo totalt upåvirket.Men spørgsmålet er jo at det skal sætte sig fast..altså stumpen, fordi ellers skal den skæres af og så tager det en krig at hele. Hvis den får blod nok og kan leve tager det ca. 10 dage..

så kryds fingre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette: jamen hun er jo en hårdkogt lille nød så hun er jo totalt upåvirket.Men spørgsmålet er jo at det skal sætte sig fast..altså stumpen, fordi ellers skal den skæres af og så tager det en krig at hele. Hvis den får blod nok og kan leve tager det ca. 10 dage..

så kryds fingre..

 

Krydser alt hvad jeg kan krydse:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

iih nu har Funky skåret sin trædepude havlt af! Takket være nogen der havde smidt en flaske eller lign i havet.. i får vores dag der endte med 13 sting i billeder.

 

197203_10150132314136797_729946796_6281286_5874701_n.jpg

 

På dejlig tur med veninden og hendes 2 russels.

 

197203_10150132314146797_729946796_6281288_4866325_n.jpg

 

188881_10150132316041797_729946796_6281297_4108186_n.jpg'

 

Det hvide er neglen hakket er i trædepuden.

 

190511_10150132316046797_729946796_6281298_6256570_n.jpg

ØV hvor vi hader folk der smider affald i naturen:(

 

 

Så ellers ud til i havde en fin tur. Synd for lille FUNKY, så gir det lige et afbræk i træningen og UHP med en dårlig pote går vel heller ikke ?

 

:vinken: Venlig hilsen Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, øv, øv, håber Funky bliver hurtigt frisk igen.

 

Næste søndag holder danmarks naturfredningsforening affaldsindsamling i hele landet, så lad os alle tage ud og samle glasskår og andet skrald op.

 

Det er en rigtig god idé, med sådan en "affalds samle dag" men hvorfor dog begrænse sig til en enkelt dag om året.

Vi hundeejere skal jo alligevel have poser i lommen, så derfor tager jeg også en lidt større pose med, og samler affald undervejs. Når man jo alligevel skal bære på en "sort pose" kan man jo lige så godt samle, hvad man ellers møder på sin vej, og så har man sådan en god samvittighed, når man kommer hjem. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en rigtig god idé, med sådan en "affalds samle dag" men hvorfor dog begrænse sig til en enkelt dag om året.

Vi hundeejere skal jo alligevel have poser i lommen, så derfor tager jeg også en lidt større pose med, og samler affald undervejs. Når man jo alligevel skal bære på en "sort pose" kan man jo lige så godt samle, hvad man ellers møder på sin vej, og så har man sådan en god samvittighed, når man kommer hjem. :-)

 

God ide!

 

Jeg gør det dog kun selv når jeg er ude i naturen og ser et eller andet ligge og flyde. Jeg bor på Christianshavn, tæt på christiania og efter en weekend, ligner gaderne noget der er løgn. Hvis jeg skulle samle alt op skulle jeg have affaldssække med mig på gåturen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv øv :cry: God bedring til hende da!

 

 

God ide!

 

Jeg gør det dog kun selv når jeg er ude i naturen og ser et eller andet ligge og flyde. Jeg bor på Christianshavn, tæt på christiania og efter en weekend, ligner gaderne noget der er løgn. Hvis jeg skulle samle alt op skulle jeg have affaldssække med mig på gåturen :-)

 

Nej så har vi været naboer - kan da være vi mødes en dag, vi kommer tit inde ved voldene, på den anden side af Torvegade end CA. Og ja, puhh der ligger meget skrald :shock: Forestil dig de ture vi gik med Motor da han var lille, og han elskede at æde skrald....... neeej hund, nej nej - nej - nej heller ikke dén serviet, lad det så vææææære :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv øv :cry: God bedring til hende da!

 

 

 

 

Nej så har vi været naboer - kan da være vi mødes en dag, vi kommer tit inde ved voldene, på den anden side af Torvegade end CA. Og ja, puhh der ligger meget skrald :shock: Forestil dig de ture vi gik med Motor da han var lille, og han elskede at æde skrald....... neeej hund, nej nej - nej - nej heller ikke dén serviet, lad det så vææææære :mrgreen:

 

Det er ikke spor svært at forestille sig, for jeg har en evigt sulten whippet :roll:

 

Hun spiser alt organisk materiale hvis hun får lov. Heldigvis har hun en stærk mave og en ikke så sart 'mor' :mrgreen:

 

Synes ikke rigtig jeg møder nogle sammyer, men jeg går også på søre tidspunkter og har hunde der ikke er såå tosset med andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv øv :evil: Der har vi jo næsten lige selv været med Ninja. Dog var det den store trædepude der var skåret halvt af ude i siden.

 

Syningen gik ikke så godt, så da vi stod hos dyrlægen 10 dage senere og troede stingene skulle fjernes, var hele hudlappen død :evil:

 

Men hendes pote er helet 100% idag, og du kan end ikke se at den på et tidspunkt har været "hudløs".

 

Men rigtig mange gange god bedring til ham ! Jeg håber det heler på de 10 dage ! :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...