Hop til indhold

Hej


Gæst Charlotte
 Share

Recommended Posts

Gæst Charlotte

.. med jer

Jeg hedder CHarlotte, er 33 og bor i en lille by uden for Vejle.

 

Min lille bitte golden retriever er nu 10 dage og jeg skal se hende for første gang imorgen.. jeg glæder mig:hjerte::hjerte:.

 

Vi henter hende hjem i maj.. kan næsten ikke vente. jeg er førstegangshundeejer, så jeg sidder med næsen i bøgerne og googler på livet løs.. jeg vil vide alt (selv om jeg frygter at det er lidt ligesom med børn, at man aldrig bliver helt klog på det førend det er overstået)..

 

Jeg har en dejlig mand og to børn på 3½ og 6½.

 

Håber hun bliver en dejlig familiehund, der vi lgive os mange gode oplevelser:-D

 

Har allerede lavet en enkelt tråd og er meget begejstret..

 

Glæder mig til at lære mange af jer bedre at kende og tager gerne imod gode råd / ideer til den glade hundeamatør (mig)

 

Charlotte

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte
Hej Charlotte :vinken:

Velkommen til. Og må man SÅ lige se nogen billeder af vovsen :blink:

 

Jeg skal se hende (har ikke valgt hvilken hvalp endnu -men se kuldet og især far og mor) imorgen.. tager selvfølgelig billeder..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Jeg skal se hende (har ikke valgt hvilken hvalp endnu -men se kuldet og især far og mor) imorgen.. tager selvfølgelig billeder..

 

Nåååååh, den del havde jeg ikke lige forstået :stupid:

Men så venter jeg spændt på imorgen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte
Nåååååh, den del havde jeg ikke lige forstået :stupid:

Men så venter jeg spændt på imorgen :blink:

 

Det skal jeg huske.. lægger billeder ind, når vi kommer hjem - ih, hvor jeg glæder mig. :klap::banan::klap::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hej charlotte:-D

velkommen herinde, håber du får det sjovt og lærerigt her på hf...:-D

10 dage og allerede det første besøg, det er lige lovlig tidligt, efter min mening:hmm:

men jeg kan så sandelig godt forstå i glæder jer til at få en golden, jeg har også en, han er snart 10 år, og det er sådan en vidunderlig hund:lun:

glæder mig til at se nogle foto`s:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte

men jeg kan ikke uploade.. se album på min profil.. (og fortæl evt hvordan jeg tilføjer billeder her :lol:)

 

Det var et fantastisk besøg. Vi mødte mor og far - begge utrolig lækre hunde. Tillidsfulde og fine. Søde ved ungerne, velopdragne og bare dejlige..

ejeren var vidunderlig og mig - jeg er overbevist om, at det er det rigtige sted, den perfekte familie at få hund fra

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte

Måske lidt tidlige.. Men jeg husker stadig, da jeg så min barndomshvalp, da hun var lille bitte. det var en af min barndoms største oplevelser.. så den fik ungerne (og jeg) idag..

 

Det var også for at sikre mig, at det var den rigtige beslutning - at det var fra det hjem, vi ville have en hund..

 

Alt gik godt. Jeg er FORELSKET ;o)

 

hej charlotte:-D

velkommen herinde, håber du får det sjovt og lærerigt her på hf...:-D

10 dage og allerede det første besøg, det er lige lovlig tidligt, efter min mening:hmm:

men jeg kan så sandelig godt forstå i glæder jer til at få en golden, jeg har også en, han er snart 10 år, og det er sådan en vidunderlig hund:lun:

glæder mig til at se nogle foto`s:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...