Gæst Buddha Skrevet Marts 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 27, 2011 For nu er den her! Endelig - synes også han har haft gravid-hormoner for eeeeeevigt. Og ja, der kom kun een, så det må være først til mølle. Efter en hård, men kort, fødsel: Vaps skal slikkes og nusses: Så. Vaps skal sove lidt mens Motor holder vagt. Og hyl og skrig da jeg tog den fra ham, syntes bare hvalpen var for lille til at komme med på tur... Skipper er forresten flyttet hjemmefra: Og har fået forårskuller :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Jeg vil hellere ha Motor :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Jeg vil hellere ha Motor :lun: Hehe, tror desværre ikke rigtigt jeg kan leve uden ham :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Hehe, tror desværre ikke rigtigt jeg kan leve uden ham :blink: Forståeligt, han er også dejlig :hjerte:. Klare skipper det godt med at bo alene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Klare skipper det godt med at bo alene Jaja, han har et lille køkken derinde, så steger han sine mus. Men han kom da hjem og tog middagsluren i det mindste, det ligger jo tæt på, så mon ikke også han kommer hjem og vasker kattedragten og sådan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Jaja, han har et lille køkken derinde, så steger han sine mus. Men han kom da hjem og tog middagsluren i det mindste, det ligger jo tæt på, så mon ikke også han kommer hjem og vasker kattedragten og sådan Håber ikke han invitere jer på middag så . Stegte mus med mælkebøtter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Håber ikke han invitere jer på middag så . Stegte mus med mælkebøtter. Mælkebøtte-salat er da godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Mælkebøtte-salat er da godt Så græsstrå :-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Sikke store de lige pludselig bliver, den ene får hvalp, og den anden flytter hjemmefra! Men de er altså stadig vildt søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 :sjov: Hvad kommer vaps til at hedde i sin stambog?? :klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 :sjov: Hvad kommer vaps til at hedde i sin stambog?? :klap::klap::klap: Uuuuuhh godt spørgsmål! Noget meget unikt, mener, det er jo alligevel ret sjældent, at så maskuline hanhunde får hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Jaaaa, mig MIG! Jeg vil ha den!!! Må jeg ikke godt få den! Men lige nogen spørgsmål: Er det en han eller en tæve? Hvilke farve aftegninger har den? Hvornår er den klar til at rejse hjemmefra? :sjov: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Uuuuuhh godt spørgsmål! Noget meget unikt, mener, det er jo alligevel ret sjældent, at så maskuline hanhunde får hvalp Jeg ved det, jeg ved det........ Den skal da hedde: Motor's best baby :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Jaaaa, mig MIG! Jeg vil ha den!!! Må jeg ikke godt få den! Men lige nogen spørgsmål: Er det en han eller en tæve? Hvilke farve aftegninger har den? Hvornår er den klar til at rejse hjemmefra? :sjov: Umiddelbart jo - meeeen, du skal jo lige på besøg først når Vaps er blevet gammel nok, vi har nok en 2-300 hundrede spørgsmål om dig, dit liv og din omgangskreds! Den må flytte om 8 uger Måske 9, hvis jeg ikke lige er helt klar til at give den fra mig Altså, den bliver jo hvid, det er en samojedehund!! Jeg TROR det er en hun...... ellers er det i hvert fald en meget, meget lille tissemand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Altså, den bliver jo hvid, det er en samojedehund!! Jeg TROR det er en hun...... ellers er det i hvert fald en meget, meget lille tissemand Virkelig ærgeligt at jeg ikke vil have en tæve, ellers havde jeg da bestemt lagt billet ind:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Jeg ved det, jeg ved det........ Den skal da hedde: Motor's best baby :klap: Fnis, jeg kan høre du ikke kender mig så godt...... bliver nok nærmere THUNDER AND LIGHTNING of Motor eller Flaming Fornication of Motor woop wooop Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Umiddelbart jo - meeeen, du skal jo lige på besøg først når Vaps er blevet gammel nok, vi har nok en 2-300 hundrede spørgsmål om dig, dit liv og din omgangskreds! Den må flytte om 8 uger Måske 9, hvis jeg ikke lige er helt klar til at give den fra mig Altså, den bliver jo hvid, det er en samojedehund!! Jeg TROR det er en hun...... ellers er det i hvert fald en meget, meget lille tissemand Jeg er klar til at svare på alle spørgsmål!!! Men hvad skal du have for den? :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Virkelig ærgeligt at jeg ikke vil have en tæve, ellers havde jeg da bestemt lagt billet ind:genert: Det kunne være totalt hyggeligt, så kunne vi osse se den tit Kan man kønsskifte operere en hundehvalp? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Fnis, jeg kan høre du ikke kender mig så godt...... bliver nok nærmere THUNDER AND LIGHTNING of Motor eller Flaming Fornication of Motor woop wooop Lov mig du ikke tvinger mig til at udtale det en dag jeg er fuld... Så bliver jeg kvalt i min egen tunge :klap::slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Jeg er klar til at svare på alle spørgsmål!!!Men hvad skal du have for den? :mrgreen: En million?? Eller mange æsker chokolade, du ved, sådan noget fin chokolade. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 En million?? Eller mange æsker chokolade, du ved, sådan noget fin chokolade. Okay, hvis jeg nu betaler i chokolade, hvor mage æsker skal du så have for reservation? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Lov mig du ikke tvinger mig til at udtale det en dag jeg er fuld... Så bliver jeg kvalt i min egen tunge :klap::slem: Det sidste betyder Hor og Flammer :slem: Nu siger Anders, at Motors første kuld skal hedde Numbers of the Beast - dvs de hedder Et, To, Tre osv - Det kommer fra en sang, 666 the numbers of the beeeeast lalala Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Okay, hvis jeg nu betaler i chokolade, hvor mage æsker skal du så have for reservation? 2 :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 2 :klap: Er det ikke lidt dyrt? Den er jo brugt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Er det ikke lidt dyrt? Den er jo brugt Whaaaaaaat? Den er da helt ny og stadig med lidt fosterhindeslim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts