Gæst Jørgen A Skrevet Marts 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 29, 2011 Tro det eller lad være, men skovflåten har allerede været på jagt efter føde. Det opdagede jeg i søndags, da vi kom hjem efter en gåtur i skoven. Fiffig havde fået hele 3 af slagsen på sig. Jeg synes, at det er lidt tidligt og havde egentlig håbet, at frosten havde gjort sit til at luse ud i bestanden. Men det synes ikke at ikke tilfældet. ØV! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Tro det eller lad være, men skovflåten har allerede været på jagt efter føde. Det opdagede jeg i søndags, da vi kom hjem efter en gåtur i skoven. Fiffig havde fået hele 3 af slagsen på sig. Jeg synes, at det er lidt tidligt og havde egentlig håbet, at frosten havde gjort sit til at luse ud i bestanden. Men det synes ikke at ikke tilfældet. ØV! Nej, har desværre hørt om flere hunde der allerede har haft flåter... Irriterende små møgdyr! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Old news - Bamse fik en for en uges tid siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts