Hop til indhold

Overraskelse til min kæreste

Gæst Kennedy88
 Share

Recommended Posts

Gæst Kennedy88

Hej

Jeg er en fyr fra Århus der bor sammen med min kæreste. Ved godt jeg er lidt sent ude med det, men hun har fødselsdag imorgen og jeg vil gerne overraske hende. Vi må ikke have hund i vores lejlighed og hun er helt pjattet med hunde. Har også meget kendskab til dem gennem folk i hendes familie der har haft hunde.

Jeg vil gerne gå en tur på en times tid, måske to sammen med min kæreste og en hund imorgen på hendes fødselsdag. Jeg havde planer om at kontakte dyreinternatet i tranbjerg her i århus imorgen. Men hvis det ikke kan lade sig gøre at vi må gå en lille tur med en af deres hunde, ville jeg skrive herinde for at høre om der var nogen som havde brug for at få luftet deres hund imorgen :)

Det skal selvfølgelig være en meget velopdragen hund. Derudover er jeg villig til at lægge noget pas/kørekort, noget i den stil som sikkerhed. Bare så folk ikke tror jeg render med deres hund. Jeg vil bare gerne overraske min kæreste med en lille gåtur i skoven sammen med en sød hund, da hun elsker dem så meget:)

Hvis nogen kunne have lyst til at hjælpe mig med denne overraskelse, må i meget gerne skrive tilbage herinde, med et telefonnummer, så kontakter jeg jer. Havde tænkt på det skulle være imorgen d. 30/3 på et tidspunkt mellem 12-18 hvordan det nu vil passe ejeren bedst.

På forhånd tusind tak, hvis der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig.

Morten

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Hej Morten

Hvor er det dejligt at se, at du ønsker at gøre noget skønt for din kæreste på hendes fødselsdag. Men jeg tror du får svært ved at finde nogen der vil låne en hund ud...

Kunne du finde en anden god overraskelse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennedy88

Hej :)

Ja det tænkte jeg nok. Var også derfor jeg havde planer om at kontakte internatet i tranbjerg. Tak for rådet omkring friviligt arbejde på internatet, det var også en god idé :)

Jeg tror jeg vil ringe til dem nu her.

Link til indlæg
Del på andre sites