Hop til indhold

Miekos hvalpe 5 uger


Bankov
 Share

Recommended Posts

Miekos hvalpe er nu blevet 5 uger, og de er nu helt renlige (= de vil ikke tisse/pølle inde - de vil kun gøre det ude). Det er da meget godt klaret af sådan nogle små størrelser, ikk' :-D. Men det betyder så også, at stakkels "kennel-mor" og "kennel-far" skal ud med dem ca. hver 2. time - også om natten! Så vi er lidt trætte lige nu :rolleyes:

Men de er bare så søde alle 3 - jeg går helt i barndommen, når jeg leger med dem :ivrig:.

 

Der er nye billeder og video på www.fuma-ki.dk (klik på "hvalpe"), hvis nogen har lyst til at se de 3 vidundere :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg sys det er nogle af de kæreste hvalpe EVER :lun:

 

De minder mig om små bjørne :-D

 

 

ja. de er virkelig uimodståelige :lun: :lun:

 

hvor er de dygtige, at de allerede vil forsørge ude :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhhh, jeg er da blevet forelsket :-)

 

Nøj, hvor har tævehvalp 2 bare et skønt ansigt og ja, jeg vil beholde retten til at kalde hovedet for ansigt, når vedkommende ser så bedående ud :-)

 

Fandt du nogensinde en udstationeringsfamilie?

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhhh, jeg er da blevet forelsket :-)

 

Nøj, hvor har tævehvalp 2 bare et skønt ansigt og ja, jeg vil beholde retten til at kalde hovedet for ansigt, når vedkommende ser så bedående ud :-)

 

Fandt du nogensinde en udstationeringsfamilie?

 

MVH

Wivian

 

Nej, jeg fandt ikke en udstationeringsfamilie denne gang - der er åbenbart ingen som vil ha' sådan en lille smuksak gratis :eek: Men måske prøver jeg en anden gang med en han-hvalp...

 

Alle hvalpene er heldigvis solgt til super skønne hjem, som har samme (og rigtige :lol:) holdning til hunde som jeg :5up:. Dejligt at vide at de skal til gode og kærlige familier, for jeg vræler allerede nu, når jeg tænker på at de snart skal flytte :megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg fandt ikke en udstationeringsfamilie denne gang - der er åbenbart ingen som vil ha' sådan en lille smuksak gratis :eek: Men måske prøver jeg en anden gang med en han-hvalp...

 

Alle hvalpene er heldigvis solgt til super skønne hjem, som har samme (og rigtige :lol:) holdning til hunde som jeg :5up:. Dejligt at vide at de skal til gode og kærlige familier, for jeg vræler allerede nu, når jeg tænker på at de snart skal flytte :megaked::megaked::megaked:

 

Det er da altid noget, at du har fundet gode hjem, der har den samme holdning til hunde som du selv :-)

 

Nå nu "man" ikke selv kan beholde dem alle *GG*

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
:mrgreen::blink::mrgreen:

 

jeg er så dårlig til dansk nogle gange!!! tak fordi du gjorde mig opmærksom på de, så jeg ikke går rundt og siger det til alle :mrgreen: var faktisk nødt til at google det for at finde ud af at det hed besørge :cool:

 

hi hi hi :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
jeg er så dårlig til dansk nogle gange!!! tak fordi du gjorde mig opmærksom på de, så jeg ikke går rundt og siger det til alle :mrgreen: var faktisk nødt til at google det for at finde ud af at det hed besørge :cool:

 

hi hi hi :mrgreen:

 

Hmmm - hvilket ord googler man så :hmm::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...