Hop til indhold

BARF Billeder


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Hjerner, uha ja føj for den da...

 

Jeg bliver mest dårligt når jeg kan se knolge, feks knæled går jeg ud fra det er, feks på det billede hvor Petrines lille hund står og spiser et stort ben. Der for enden er der to store hvide, uff kan næsten ikke se på det billede.

 

Selve det at se på en tykstegbøf røre mig ikke.

 

 

Min mor og hendes mand har hønse og dueopdræt og de slager jævnligt. Føj bare lugten af flamberet due, jeg kan blive så dårlig at jeg kaster op. Kan ikke holde ud at se på duekød, eller skelettet fra en due. Sådan har jeg det også med hønsekød nu, kan ikke spise lår eller ben fra en høne/kok.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Engang i tidernes morgen fik Teitur en grisepind, altså en tyggepind af gris, det var første og så sidenhen sidste gang. Men gud hvor han dog stank ud af munden, det lugtede i hele min lejlighed. Det var jo så også røget gris, ligesom de der griseører. Kunne slet ikke holde det ud.

 

Jeg bestilte en pakke med nogen ting til Teitur her for nylig og som en lille ekstra ting var der lagt to tørrede griseører med hvor man kunne de hårene endnu, bortse fra at Teitur ikke kan tåle dem, tror jeg hellere ikke jeg ville have givet ham dem, jo måske ude på taressen hvis han havde kunne tåle dem, men ikke inde i mit hus.

 

Jeg kan huske første gang jeg så en pakke grisehaler i køledisken i et supermarked, troede det var løgn, det anede jeg ikke man kunne få.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ævs, det må da være lidt belastende, for man spiser da tit kyllinger, hvor der er knogler :ae:

 

Man skulle jo netop tro jeg var hærdet men det har haft modsatte effekt.

 

Det mest irreterende er at jeg ikke blot skaber mig :lol: men at jeg rent faktisk får det dårligt, og kan kaste op. For nylig havde min mor lavet kylling til os da jeg kom på besøg, jeg kunne simpelthen ikke engang med min gode vilje spise det. Det blokerede fuldstændig, så det var umuligt at synke. Jeg kan hellere ikke være i huset, hvis hun laver due, feks duesteg, den lugt der. Nej nej nej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske det kommer lidt af at min bror engang kom til skade og hans knolge stak ud fra hans ben.

 

Men under alle omstændigheder så kommer jeg aldrig til at fodre med råt. Men nu skal jeg ikke belæmre jeres tråd med mine kvaler :oops: sorry.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Puha jeg får det simpelthen fysisk dårligt/kvalme af at se på råt kød, særlig ben, der hvor man kan se knoglerne og leddene. Uha får helt myrekryb. Jeg ville aldrig kunne fodre med råt, ville simpelthen får det dårligt. Bare lugten.

 

Jeg har aldrig været den store kødspiser selv, kan feks ikke spise kylling, fordi man ofte kan se leddet der hvor det har siddet sammen med benet.

 

Kan i ærlig sige at i er helt kolde over for det kød i giver jeres hund. Ellers synes i noget er ulækkert, eller er der noget i ikke ville give jeres hund at æde, altså nogle typer kød eller ben ??

 

Ja, det kan jeg helt ærligt sige :-)

 

Jeg ser det som en klar fordel, at kunne genkende de dele af dyrene, som jeg fodrer med og uanset hvilke dele af dyret jeg håndterer, så generer det mig på ingen måde - ej heller at rense kalluner... når de er friske, så dufter de bare lidt af kostald :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...