Hop til indhold

BARF Billeder


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde

Synes vi skulle have en Barf billede traad:mrgreen:

 

Kom frisk med jeres raa fodrings billeder!:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Charlotte

Tak.. jeg har læse en del om råfodring og glæder mig meget til at få sat billeder på..

 

Synes vi skulle have en Barf billede traad:mrgreen:

 

Kom frisk med jeres raa fodrings billeder!:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal hun ikke have mad før ferdag?

Så var Otto da kradset af, hvis det var ham :blink:

 

Nej, hun får kun mad 3 gange om ugen:-)

 

Onsdag, fredag og søndag:-) Hun får dog stadig guffer og sine tilskud de andre dage.

 

Og hun trives overraskende godt på det:shock: Har fået meget mere energi og får faktisk meget mere mad, end hun gjorde da hun fik hver dag:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte

Kære Alle BARF'er .. mon I har erfaringer med at råfodre hvalp?

Hvornår kan man starte(hvalpen får Arion Large Breed Tørfoder hos opdrætter).. skal man lave langsom overgang.. kan man blande (altså tørfoder mogen og rå aften eller??).

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hun får kun mad 3 gange om ugen:-)

 

Onsdag, fredag og søndag:-) Hun får dog stadig guffer og sine tilskud de andre dage.

 

Og hun trives overraskende godt på det:shock: Har fået meget mere energi og får faktisk meget mere mad, end hun gjorde da hun fik hver dag:-D

 

 

Hold da helt op - det lyder vildt! Men igen - jeg aner jo igenting om råfodring, jeg fodrer bare med råt :lol:

Jeg er helt sikker på at du har meget mere forstand på det. Jeg tror bare ikke at Otto kunne spise de mængder, hvis han kun fik tre gange om ugen. Så var det jo over 1 kilo.. nærmere 1½.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Alle BARF'er .. mon I har erfaringer med at råfodre hvalp?

Hvornår kan man starte(hvalpen får Arion Large Breed Tørfoder hos opdrætter).. skal man lave langsom overgang.. kan man blande (altså tørfoder mogen og rå aften eller??).

 

Er ingen ekspert, hvalpen på mit billeder er en chihuahua / yorkshire-blanding og hun gik direkte på barf da hun var 8 uger. Hun er blevet helt vildt stor (mor og far vejede 1½-2 kg, Bastarden nærmer sig 4 kg), fin pels og gode knogler :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da helt op - det lyder vildt! Men igen - jeg aner jo igenting om råfodring, jeg fodrer bare med råt :lol:

Jeg er helt sikker på at du har meget mere forstand på det. Jeg tror bare ikke at Otto kunne spise de mængder, hvis han kun fik tre gange om ugen. Så var det jo over 1 kilo.. nærmere 1½.

 

Jeg har ikke så meget forstand heller:oops: Jeg har i de første 5 år af vores råfodrings"karriere" nægtet overhovedet at tænke på fastedage.. Jeg mener, jeg har en lab!!! Men det går forbavsende godt (sådan af hvad jeg kan se)

 

Nu må vi se, hvad blodprøverne viser. Hun skal have taget blodprøver sidst i maj, i forbindelse med sundhedstjek. Det er noget min dyrlæge gør, når hundene når en vis alder..

 

Luna får 2.4 kg pr uge. 700 gram onsdag, 700 gram fredag og 1 kg søndag:-D Dog er ribbenene ved at være lidt for tydelige, så hun skal sættes lidt op igen. Til sammenligning fik hun 1.4 kg pr uge, da hun fik mad hver dag

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Må jeg spørge, hvad 'pillerne' er .. det ser ikke råt ud?:vedikke::???:

 

Nej, jeg fodrer ikke 100 procent raat, fordi tio nagter at spise raa grontsager eller frugt, saa derfor fodrer vi 70-80 procent raat og de sidste procent orijen torfoder, saa hans diet ikke er 100 procent kod og knogler. Ellers fik han ondt i sine led af det:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...