Hop til indhold

Are you looking for someone to care for your dog for free?


Gæst booz
 Share

Recommended Posts

Hi,

 

If you need someone to take care of your dog for few days (min 3 days andmax 10 days) fell free to contact me.

 

Why do we do that for free? We seriously looking into buying a dog, my wife have a long experience with dogs but not me. So I want to make a test.

 

We are quiete open mind about the dog but we don't want to care for a Pitbull.

 

Thanks

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske skal I skrive mere om Jer selv og hvad I kan tilbyde ved pasning? :)

 

 

Vi er et voksent par som søge en hund, der kan trives i toværelses lejlighed i Valby, tæt på Søndermarken.

 

Vi har besluttet os, at før vi anskaffer os en hund, vil vi gerne prøve os selv som potentielle hundeejer. Derfor tilbyder vi at passe en hund i en almindelig pleje. Vi tager ikke nogen penge for det, derfor vil det være nødvendigt, at du kommer med hundens seng og mad.

 

Jeg var vant at have hunde, da jeg var lille.

 

Vi tilbyder en weekendaflastning/andet kan aftales. Hunden skal sættes/afhæntes hos os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv
Vi er et voksent par som søge en hund, der kan trives i toværelses lejlighed i Valby, tæt på Søndermarken.

 

Vi har besluttet os, at før vi anskaffer os en hund, vil vi gerne prøve os selv som potentielle hundeejer. Derfor tilbyder vi at passe en hund i en almindelig pleje. Vi tager ikke nogen penge for det, derfor vil det være nødvendigt, at du kommer med hundens seng og mad.

 

Jeg var vant at have hunde, da jeg var lille.

 

Vi tilbyder en weekendaflastning/andet kan aftales. Hunden skal sættes/afhæntes hos os.

Jeg har meget svært ved at forestille mig nogen tage dig/Jer alvorligt fordi du skriver både på dansk og engelsk og du svarer ikke på hvorfor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
Jeg har meget svært ved at forestille mig nogen tage dig/Jer alvorligt fordi du skriver både på dansk og engelsk og du svarer ikke på hvorfor.

 

Enig :5up:, det virker altså ret underligt!

 

Måske der er en logisk forklaring?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv
Enig :5up:, det virker altså ret underligt!

 

Måske der er en logisk forklaring?

Jeg tænker om den ene part er udlænding og derfor skriver engelsk og den anden dansker men det kan de jo bare svare på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
Jeg tænker om den ene part er udlænding og derfor skriver engelsk og den anden dansker men det kan de jo bare svare på.

 

Det var lige præcis også det jeg tænkte, men ja det kan de jo abre fortælle :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er et voksent par som søge en hund, der kan trives i toværelses lejlighed i Valby, tæt på Søndermarken.

 

Vi har besluttet os, at før vi anskaffer os en hund, vil vi gerne prøve os selv som potentielle hundeejer. Derfor tilbyder vi at passe en hund i en almindelig pleje. Vi tager ikke nogen penge for det, derfor vil det være nødvendigt, at du kommer med hundens seng og mad.

 

Jeg var vant at have hunde, da jeg var lille.

 

Vi tilbyder en weekendaflastning/andet kan aftales. Hunden skal sættes/afhæntes hos os.

 

Der er måder I kan lære om hunde uden at lade fremmede hunde være prøveklude. Hundeelskere vil have rutinerede passere -eller nogen de kender- til deres hunde, hvis der er brug for pasning.

 

Men du og din partner kunne f.eks. melde jer til et af Dansk kennelklubs kurser. Der er et, der hedder "Før du køber hund". Det koster kun "en halv hund":mrgreen:.

DKK har osse lavet en lille film på 35 minutter til kommende hundeejere. DEN koster ikke noget.

 

Begge dele kan du finde her:

Før du køber hund

 

Derefter kan det være, at I er mere afklarede med OM I vil have hund og måske også om hvad I kan tilbyde hunden.

Og SÅ er der meget mere hjælp at hente her på Hundeforum, hvis du ikke helt har mistet modet...

Mange her på siden har glemt, at de selv har været nybegyndere i hundefaget og at de selv har gjort masser af grumme fejl...

 

Hvis det er noget med, at din partner er utryg ved hunde, så skulle I måske starte med at gå på en hundeudstilling? DER er alle hundene så smukke og dejlige som de kan blive. Og de er allesammen i snor. Rigtig mange vil/må gerne hilse på publikum, når hunden først har været inde til bedømmelse.

Udstillinger finder du her:

Hundeudstillingskalender

 

Der er udstillinger i Hillerød d. 7-8 maj, og i Valby d. 18-19 juni.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er et voksent par som søge en hund, der kan trives i toværelses lejlighed i Valby, tæt på Søndermarken.

 

Vi har besluttet os, at før vi anskaffer os en hund, vil vi gerne prøve os selv som potentielle hundeejer. Derfor tilbyder vi at passe en hund i en almindelig pleje. Vi tager ikke nogen penge for det, derfor vil det være nødvendigt, at du kommer med hundens seng og mad.

 

Jeg var vant at have hunde, da jeg var lille.

 

Vi tilbyder en weekendaflastning/andet kan aftales. Hunden skal sættes/afhæntes hos os.

 

Men sidste år, i august, var I klar til at få hundehvalp ? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...