Gæst SikkeEtHundeliv Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Hvilken størrelse sele skal jeg gå efter? En medium? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Du skal tage hunden med ned i en butik og prøve en sele på.. Jeg begik fejlen at købe en, der passede en anden hund af samme race.. Den passede ikke Luna.. Så ned og prøv en sele, så kan du altid bestille den på nettet når du kommer hjem:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Hmm den viser Jeanette har skrevet i tråden men jeg kan ikke se noget indlæg. Nå så kan jeg se det. Du siger noget - Tænkte jeg ikke lige på :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Hurtta pro selerne sidder rigtig godt, dem ville jeg gå efter hvis jeg var dig. De findes i t-sele og y-sele. Fås hos dyrlæger og i maxi zoo (i århus i hvert fald). Smilla (cavalier) bruger str 60 i t-selen og 70 i y-selen. Hvis du ikke har mulighed for at komme i butik, ville jeg købe 1 eller 2 numre større i online butik og så sende dem retur der ikke passer. Fx her: Køb Hurtta Pro-Y sele Sort - Tilbud: 299,00,- Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Hurtta pro selerne sidder rigtig godt, dem ville jeg gå efter hvis jeg var dig. De findes i t-sele og y-sele. Fås hos dyrlæger og i maxi zoo (i århus i hvert fald). Smilla (cavalier) bruger str 60 i t-selen og 70 i y-selen. Hvis du ikke har mulighed for at komme i butik, ville jeg købe 1 eller 2 numre større i online butik og så sende dem retur der ikke passer. Fx her: Køb Hurtta Pro-Y sele Sort - Tilbud: 299,00,- Jeg har kigget på Hurtta før til Basse men de havde dem ikke i hans størrelse da jeg var i Avifauna - Hvilket er den butik i nærheden med største udvalg. Spurgte ikke om de fik dem hjem men skal derned i næste måned så vil lige høre dem igen og prøve deres seler men synes ikke jeg så Ymodellen dernede. Den kan jeg faktisk bedst lide. Ellers har jeg tænkt på en lædersele til dem begge - De skal jo have samme sele - Selvfølgelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Jeg har kigget på Hurtta før til Basse men de havde dem ikke i hans størrelse da jeg var i Avifauna - Hvilket er den butik i nærheden med største udvalg. Spurgte ikke om de fik dem hjem men skal derned i næste måned så vil lige høre dem igen og prøve deres seler men synes ikke jeg så Ymodellen dernede. Den kan jeg faktisk bedst lide. Ellers har jeg tænkt på en lædersele til dem begge - De skal jo have samme sele - Selvfølgelig Vi er også mange, der synes Y selen sidder aller bedst. Du kan også prøve at spørge cs-dumle, som har en cocker. Jeg har en idé, om at hun har en læder sele til ham, men det kan godt være det ikke passer. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Kan være hun ser tråden her Trixie har lavet en der kunne minde om Yselen. Den sidder rigtig godt på Basse - Men den er gammel så han trænger til ny. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Kan være hun ser tråden her Trixie har lavet en der kunne minde om Yselen. Den sidder rigtig godt på Basse - Men den er gammel så han trænger til ny. Ja, held og lykke med at finde den rette. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts