Hop til indhold

Hvilken størrelse til en Cocker

Gæst SikkeEtHundeliv
 Share

Recommended Posts

Gæst SikkeEtHundeliv

Hmm den viser Jeanette har skrevet i tråden men jeg kan ikke se noget indlæg.

Nå så kan jeg se det.

Du siger noget - Tænkte jeg ikke lige på :stupid::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurtta pro selerne sidder rigtig godt, dem ville jeg gå efter hvis jeg var dig.:-) De findes i t-sele og y-sele. Fås hos dyrlæger og i maxi zoo (i århus i hvert fald). :-)

Smilla (cavalier) bruger str 60 i t-selen og 70 i y-selen. Hvis du ikke har mulighed for at komme i butik, ville jeg købe 1 eller 2 numre større i online butik og så sende dem retur der ikke passer.

Fx her:

Køb Hurtta Pro-Y sele Sort - Tilbud: 299,00,-

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv
Hurtta pro selerne sidder rigtig godt, dem ville jeg gå efter hvis jeg var dig.:-) De findes i t-sele og y-sele. Fås hos dyrlæger og i maxi zoo (i århus i hvert fald). :-)

Smilla (cavalier) bruger str 60 i t-selen og 70 i y-selen. Hvis du ikke har mulighed for at komme i butik, ville jeg købe 1 eller 2 numre større i online butik og så sende dem retur der ikke passer.

Fx her:

Køb Hurtta Pro-Y sele Sort - Tilbud: 299,00,-

Jeg har kigget på Hurtta før til Basse men de havde dem ikke i hans størrelse da jeg var i Avifauna - Hvilket er den butik i nærheden med største udvalg.

Spurgte ikke om de fik dem hjem men skal derned i næste måned så vil lige høre dem igen og prøve deres seler men synes ikke jeg så Ymodellen dernede.

Den kan jeg faktisk bedst lide.

Ellers har jeg tænkt på en lædersele til dem begge - De skal jo have samme sele - Selvfølgelig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kigget på Hurtta før til Basse men de havde dem ikke i hans størrelse da jeg var i Avifauna - Hvilket er den butik i nærheden med største udvalg.

Spurgte ikke om de fik dem hjem men skal derned i næste måned så vil lige høre dem igen og prøve deres seler men synes ikke jeg så Ymodellen dernede.

Den kan jeg faktisk bedst lide.

Ellers har jeg tænkt på en lædersele til dem begge - De skal jo have samme sele - Selvfølgelig :-D

Vi er også mange, der synes Y selen sidder aller bedst. :-)

Du kan også prøve at spørge cs-dumle, som har en cocker. Jeg har en idé, om at hun har en læder sele til ham, men det kan godt være det ikke passer. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv

Kan være hun ser tråden her :)

Trixie har lavet en der kunne minde om Yselen. Den sidder rigtig godt på Basse - Men den er gammel så han trænger til ny.

Link til indlæg
Del på andre sites