Hop til indhold

Hvid "dims" i huden


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Jeg fik en sms fra en veninde i går. Hun fandt noget på sin ene hund i går. Jeg gengiver lige hendes sms her, det er vist det nemmeste:

 

"Jeg har fundet noget på indersiden af B's ene knæ. Først lignede det et stykke tørt negl, men da jeg tog det væk, lignede det nærmest en mide, og efterfølgende kunne jeg trykke noget hvid fast masse ud, det lignede en opløst version af det jeg trak af udvendigt. Det er lidt ømt og der er en fordybning i huden, men ellers er hun ikke plaget af det."

 

Den var ca 1 cm lang og hvid/gennemsigtig.

 

Er det noget, der siger nogen herinde, noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Bamse havde for et års tid siden en bule på ryggen.

Der var ligesom et "låg" oven på den i form af noget tør hud og det kunne nemt fjernes ved at kradse lidt i det.

Under "låget" var der så et hul og hvis man klemte på det kom der noget ildelugtende grynet, lidt gråligt ud. Faktisk ret meget :eek:

Jeg kunne tømme den helt, men den kom igen. Han havde ingen gener af det.

 

Efter nogen tid fik han revet hul på den selv og der var nu et "krater" med lidt blod i bunden.

Dyrlægen sagde at vi skulle rense det og ellers lade det være.

Efter en tid helede det op og den er ikke kommet igen.

Til gengæld har han her på det sidste fået nogle nye.

 

Dyrlægen sagde at det var en såkaldt fedtknude og ældre hunde tit får dem - de er helt uskadelige. Det der er indeni er talg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bamse havde for et års tid siden en bule på ryggen.

Der var ligesom et "låg" oven på den i form af noget tør hud og det kunne nemt fjernes ved at kradse lidt i det.

Under "låget" var der så et hul og hvis man klemte på det kom der noget ildelugtende grynet, lidt gråligt ud. Faktisk ret meget :eek:

Jeg kunne tømme den helt, men den kom igen. Han havde ingen gener af det.

 

Efter nogen tid fik han revet hul på den selv og der var nu et "krater" med lidt blod i bunden.

Dyrlægen sagde at vi skulle rense det og ellers lade det være.

Efter en tid helede det op og den er ikke kommet igen.

Til gengæld har han her på det sidste fået nogle nye.

 

Dyrlægen sagde at det var en såkaldt fedtknude og ældre hunde tit får dem - de er helt uskadelige. Det der er indeni er talg.

 

Adrk:mrgreen: Aj, det er nok sådan noget lignende.. Men nu får dyrlægen lige lov til at kigge på det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...