Hop til indhold

Vil gerne have lidt hjælp


Gæst lenadk
 Share

Recommended Posts

Gæst lenadk

Da min kæreste og jeg gerne vil ud og rejse til efteråret skal vi have vores hund i hundepension, men jeg er ikk gald for det, fordi man høre så meget negativt om det og at hundene bliver skøre af at være i hundepension.

Derfor ville jeg gerne høre hvad jeres erfaring er med at få jeres hund passet i pension.

Nogen der kender en god hundepension nær viborg.

Nogen der kender noget til midtjysk hundecenter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Da min kæreste og jeg gerne vil ud og rejse til efteråret skal vi have vores hund i hundepension, men jeg er ikk gald for det, fordi man høre så meget negativt om det og at hundene bliver skøre af at være i hundepension.

Derfor ville jeg gerne høre hvad jeres erfaring er med at få jeres hund passet i pension.

Nogen der kender en god hundepension nær viborg.

Nogen der kender noget til midtjysk hundecenter?

 

Jeg ville personligt forsøge at finde nogen i min familie eller vennekreds som kunne passe den i mens.. :-D Eller alliere jer med nogen (ved fx at søge herinde), som vil passe jeres mens I er på ferie, såfremt i passer deres hvis de skal på ferie.

 

Jeg tilbød at passe en golden i 3½ uge mens ejerne var ude og rejse. De vil så passe vores hvis vi skal rejse.. Det var SÅ hyggeligt at have den boende og godt med selskab for vores hund.. Der var knald på i 3½ uge.. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor længe skal i være væk?

 

Vi har været glade for at bruge pension (dog for langt væk for jer). Altså hvis man har en meget nervøst anlagt hund ville jeg nok ikke vælge en pension, men vores elsker at være der. Han kommer glad, veltilpas, dødtræt og møgbeskidt hjem derfra :-D

 

Jeg kan kun anbefale jer at besøge stedet på forhånd, nogle steder tilbyder også en prøveovernatning inden ferien.

 

Jeg ville nok ikke lade min hund være i pension i fx 3 uger, men det er et personligt valg og ikke fordi jeg tror det ville skade ham

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crthomsen

Vores hund var 10 dage i pension i sommers.

Det var for lang tid for hende, hun var meget ked af at skulle i pension næste gang.

Efterfølgende har hun været afsted nogen gange i weekender og det er gået godt alle gangene.

 

Den pension vi brugte i sommers er lukket nu.

Vi prøvede en ny pension og den nye virker meget bedre end den gamle.

Mit råd er nok vigtigt at prøve en overnatning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis vi skal afsted bliver det kun 1 uge.

Jeg kan ikke undvære min lille prinsesse længere,

 

Jeg har prøvet at finde nogen familie medlemmer som ville passe hende et men de mener det er for længe og hun har jo krudt i røven (er kun 1 år) og er jo ikk en helt lille hund så alle siger nej når det bliver mere end et par dage.

 

Derfor tænker vi hundepension.

Men jeg ved ikk hvilken vi skal vælge i viborg og om det er for lang tid altså en uge i pension.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis vi skal afsted bliver det kun 1 uge.

Jeg kan ikke undvære min lille prinsesse længere,

 

Jeg har prøvet at finde nogen familie medlemmer som ville passe hende et men de mener det er for længe og hun har jo krudt i røven (er kun 1 år) og er jo ikk en helt lille hund så alle siger nej når det bliver mere end et par dage.

 

Derfor tænker vi hundepension.

Men jeg ved ikk hvilken vi skal vælge i viborg og om det er for lang tid altså en uge i pension.

 

hvis du kan finde et sted hvor ejerne virker søde og troværdige så ville jeg bare tage afsted :-D jeg ville til enhver tid hellere vælge en god pension end venner/familie der inderst inde ikke gider passe min hund og som kun gør det for at være søde overfor mig.

 

Jeg bekymrer mig væsentligt mere når han bliver passet privat end når han er i pensionen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Da min kæreste og jeg gerne vil ud og rejse til efteråret skal vi have vores hund i hundepension, men jeg er ikk gald for det, fordi man høre så meget negativt om det og at hundene bliver skøre af at være i hundepension.

Derfor ville jeg gerne høre hvad jeres erfaring er med at få jeres hund passet i pension.

Nogen der kender en god hundepension nær viborg.

Nogen der kender noget til midtjysk hundecenter?

 

Jeg har en fætter ved Rærup, han har labrador kennel, jeg mener også de gør lidt i hundepension. Se på overgaardlabrador.dk, der står ikke noget om pension, men jeg ved, at de har haft det.

 

Ellers vil jeg også sige at du skal besøge kennelen først.

Juleaften gjorde jeg den STORE fejl at aflevere min hund i en pension som jeg ikke havde besøgt. Han skulle kun være der fra kl 17 til 10 næste dag, så jeg tænkte at det kunne da ikke være så slemt, men jo det kan det:damn:.

Aslan var efterfølgende bange for store mænd:evil:, han var virkelig bange da jeg kom for at hente ham:megaked:..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...