Hop til indhold

Nyt medlem :)


Gæst Roger
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen..

 

Da jeg er helt ny på siden og da jeg gerne vil nyde godt af jeres gode råd, syntes jeg det var i sin ret at præsentere sig :slem:

 

Jeg er en pige på 17 år, snart 18, der har boet for mig selv halvanden års tid, i Roskilde - er lige flyttet til Slagelse, hvilket er et spændende og nyt kapitel i mit liv.

Jeg stor interesser for Pythoner (slanger), poker, venner, familie, kæreste og selvfølgelig min kære hvalp Malou :cool:

 

Malou er en dejlig tæve hvalp, på 5½ måned nu - som jeg har haft fra hun var 8 uger. Hun er en lækker Schæfer/Dobermann blanding, i fantastiske brune/sorte/grå/hvide nuancer, med et fantastisk temperament og kvikt hoved. Hun lære alting meget hurtigt og er dejlig rolig af natur - selvom hun selvfølgelig, har nogle dage, hvor hun er meget fræk og hvalpe'agtig! smiler

 

Har dog arbejdet meget med hendes selvtillid, da hun havde været i dårlige miljøer, inden jeg fik hende - og er blevet, kastet rundt imellem forskellige ejere, fra en alder af bare 5 uger.

^ Nu er hun en super glad og tillidsfuld hvalp (Skal dog lige se andre mennesker/hunde an).

 

Hun er super dygtig og kan både gå uden snor & med snor (dog en smule træk), og forstå indkald, sit, dæk, giv pote, NEJ og værsgo, slip, fri.

Og så er hun selvfølgelig renlig (Kan ske uheld, når hun er alene i mere end et par timer)

Og rimelig tryg ved at være alene - piver og gør, når jeg går fra hende, men stopper efter 5-10 minutter og lægger sig til at sove.

^^ Men skal der selvfølgelig arbejdes med :)

 

Så det var lidt om os :)

 

(Billed af fra hun er 3 måneder)

Redigeret af Roger
Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøj hun er smuk !

Og hvor er det godt at hun har fået et hjem hos dig. Bliver så vred og trist når jeg hører om hunge der bliver kastet fra "hjem" til "hjem" :megaked:

 

Ja smuk er hun i hvert fald og syntes hun har de mest fantastiske intense, dybe og brune øjne :oops:

 

Men tak for opbakningen - syntes også det var frygteligt synd for hende og selvom jeg på daværende tidspunkt ikke vidste noget som helst om hende, andet end at hun var 8 uger og tæve, kunne jeg ikke lade være med at tage hende til mig.

 

Og blev da mere end positivt og overrasket da jeg hentede hende på valby st. Faldt pladask for hende :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...