Hop til indhold

Så er det vist på tide...


* Laila *
 Share

Recommended Posts

Hejsa allesammen. :vinken:

 

Jeg har været med på en lurer et stykke tiden, men nu er det vist på tide at præsenterer mig selv.

Jeg hedder Laila, fylder snart 40 og arbejder som systemkonstruktør.

Jeg bor i Lind, lige syd for Herning i et nybygget hus sammen med min dejlige forlovede. :lun:

Jeg har tidligere haft hund - først en dejlig bernerdame og efterfølgende en lækker tervuerendreng. Kali (Bernertøsen) måtte vi desværre aflive alt for tidlig p.g.a. kræft i bughulen og Tervuerendrengen fulgte med min ex, da vi flyttede fra hinanden.

 

Af forskellige årsager har jeg ikke haft hund de sidste 3-4 år, men nu er det så nu. Om 14 dage flytter den dejligste, mest nuttede Berner Sennenhvalp ind hos os og jeg GLÆDER mig som en lille barn til juleaften :hjerte:

Næsten alt udstyr er købt, klar og parat og nu venter vi så laaaaaaaang 14 dage.

 

Jeg har endnu ingen billeder af vidunderet, da vi faktisk ikke har valgt hvalp endnu. Der er to hanner at vælge imellem. Vi ved bare at han skal hedde Chinook og han er den dejligste bamse :lol:

 

Jeg håber at få nogle gode snakke herinde og at blive klogere på hunden og dens verden :-)

 

Hilsen

Laila

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja DET var altså på TIDE do !!!! :banan:

 

Hej og velkommen til HF's forunderlige skøre og dejlige verden, som du sikkert har luret dig frem til :blink:

 

Og UHHHHH nu forpligter det altså, så du kan godt hoste op med en Berner-Bamse-billede-tråd STRAKS (nogle billeder er der jo, af dem begge to og uden mennesker på) :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...